برگزاری اولین رویداد پاتوقی با عنوان شهید القدس در اراک

حجت الاسلام قلعه از برگزاری اولین رویداد پاتوقی با عنوان شهید القدس در اراک به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد.

حجت الاسلام مجید قلعه، با اشاره به برگزاری امسال رویداد پاتوقی سرود با شعار «شهید القدس» به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرای مرضیه (س) برگزار می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این رویداد به همت باشگاه سرود هورا با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ، ناحیه مقاومت بسیج سپاه اراک در حال برگزاری است.

مسئول سرود مرکز رسانه ای ماهور اراک با بیان اینکه این مهم برای اولین بار به این شکل منسجم در سطح شهر اراک در حال برگزاری است، افزود: تا کنون 22 گروه سرود از سطح شهر و روستاهای اراک در این رویداد پاتوقی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه ما در این رویداد میزبان گروه های سرودی از روستای معصومیه، چشمه پهن و ... هستیم ادامه داد: این رویداد پاتوقی از روز یکشنبه آغاز شده و تا عصر پنج شنبه ادامه دارد.

برگزاری اولین رویداد پاتوقی با عنوان شهید القدس در اراک

حجت الاسلام قلعه با بیان اینکه این برنامه هر روز به مدت یک ساعت و نیم در پیاده راه امیر کبیر در حال اجرا است، اظهار کرد: هر روز چهار تا پنج گروه در این مکان اجرا دارند که مورد استقبال همشهریان قرار گرفته است.

مسئول سرود مرکز رسانه ای ماهور اراک همچنین با اشاره به اینکه اختتامیه این مراسم نیز اواخر دی ماه برگزار می شود، گفت: در این مراسم که با مسئولان برگزار خواهد شد از گروه های برتر این رویداد تقدیر خواهد شد.

وی اضافه کرد: این رویداد در سه بخش اجرای پاتوقی، نماهنگ بخش روستایی و نماهنگ بخش شهری در حال برگزاری است که در هر بخش سه گروه برتر تقدیر خواهند شد.

برگزاری اولین رویداد پاتوقی با عنوان شهید القدس در اراک

کد خبر 1742648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha