راهپیمایی گسترده «وفاداری با شهدای فلسطینی» در خیابان‌های مراکش

هزاران مراکشی در همبستگی با غزه و اعلام وفاداری خود با شهدای فلسطینی در شهرهای مختلف این کشور راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، هزاران مراکشی روز جمعه در تظاهرات همبستگی با غزه که در چندین شهر با شعار «وفاداری به شهدا» برگزار شد، شرکت کردند.

چند سازمان مدنی از جمله اداره مراکش برای حمایت از مسائل فلسطین، ابتکار مراکش برای حمایت و یاری فلسطین، به منظور محکوم کردن جنگ جاری رژیم صهیونیستی در نوار غزه که حدود ۳ ماه است ادامه دارد، مردم را به این تظاهرات دعوت کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات، خواستار حمایت از نوار غزه به دلیل میزان ویرانی‌هایی که متحمل شده است، شدندو با در دست داشتن پلاکاردهایی ترور صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس توسط اسرائیل در بیروت را محکوم کردند.

در همین راستا، شرکت کنندگان در تظاهرات با سردادن شعارهایی در حمایت از فلسطین و مقاومت مردم شعار سر دادند و تلاش اشغالگران برای آواره کردن غیرنظامیان فلسطینی از سرزمین خود را محکوم کردند.

از ۷ اکتبر و حمله رژیم صهیونیستی در غزه، بسیاری از شهرهای مراکش، از جمله رباط، پایتخت این کشور شاهد تظاهرات گسترده در همبستگی با مردم فلسطین بوده است و خواستار پایان دادن به حملات اسرائیل به غزه و رفع محاصره شده‌اند.

گفتنی است، حمله رژیم صهیونیستی به غزه تا روز جمعه ۲۲ هزار و ۶۶۰ شهید و ۵۷ و ۹۱۰ زخمی برجای گذاشته است.

کد خبر 1742932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha