حضور در مساجد و خواندن قرآن توفیق بزرگ الهی است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: حضور در مساجد و خواندن قرآن توفیق بزرگ الهی است و از جمله شناخت فرد مومن و با ایمان حضور در مسجد جهت اقامه نماز و خواندن قرآن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، ظهر امروز سه شنبه(۱۹ دی ماه) حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه و استادیار حلقات صالحین شهرستان دماوند به همراه حجت الاسلام کریمانی رئیس امور مساجد، حجت الاسلام رضوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه، جناب سرهنگ نجفی فرمانده سپاه دماوند، جناب سروان غفاری فرمانده حوزه بسیج جابان و جمعی از همراهان و مسئولین سپاه از حلقه صالحین پایگاه بسیج شهید محمد حسینی مسجد صاحب الزمان روستای گرمابسرد بازدید کردند.

 حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در سخنان خود در جمع نمازگزاران مسجد از اهمیت قرآن خوانی و حضور مستمر در مسجد را یادآور شدو خواستار فعالیت مستمر مربیان و سرگروه ها شدند.

وی افزود: از جمله شناخت فرد مومن و با ایمان حضور در مسجد جهت اقامه نماز و خواندن قرآن است و سنگر مسجد علاوه بر این موارد می تواند جهت روشنگری و جهاد تبیین در خصوص مسائل مختلف نیز از آن استفاده شود.

گفتنی است، در پایان از حجت الاسلام اسدیان روحانی محترم مسجد صاحب الزمان (عج) و مربی حلقه صالحین روستای گرمابسرد با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.
 

کد خبر 1743550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha