ترس استکبار از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی است

حجت الاسلام حسینی گفت: ترس استکبار از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی است که اگر جز این بوده در مراسم بزرگداشت شهید این اقدام صورت نمی گرفت.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن‌تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در مزار گلزارشهدا در سالگرد حاج قاسم سلیمانی، گفت:نتایج درخشان امروز نظام در عرصه‌های گوناگون، نتیجه رشادت‌ها و خون‌هایی است که تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

 مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود: شهید کسی است که با نثار جان خود، درخت اسلام را آبیاری کرده و فساد را ریشه کن می ‌کند لذا شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین و به جامعه ظرفیت روحی می‌ بخشند و ضعف و سستی را از بین می‌ برند. اگر خون شهیدان نبود که شجره طیبه رسالت را سیراب نماید نه از اسلام خبری بود و نه از مکتب توحید بخش الهی اثری بود.

وی خاطر نشان کرد: مرگ با شهادت، تاجرانه است، همانطور که سردار دل ها شهید حاج قایم سلیمانی فرمود اینکه اگر می خواهید شهید شوید باید شهید زندگی کنید.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: امروز زندگی، امنیت، اقتدار و پیشرفت کشور را مدیون شهدا هستیم، لذا باید راه شهدا را ادامه دهیم و قدردان صبوری و استقامت خانواده های معزز شهدا باشیم.

 مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب اظهار کرد: شهیدان نه وسواس و تردید ظاهری داشتند و نه گناه و شک باطنی، آنها نسبت به خداوند متعال و وعده‌های او اطمینان قلبی و کاملی داشتند از این‌رو پای معامله‌ای را با خون خود امضاء کردند که والاترین و بالاترین ثمن آن رضایت و قرب حضرت حق است.

وی گفت: دشمنان این ملت ازسر عجز و درماندگی و با هدف دلسرد کردن مردم از آرمان‌های انقلاب و شهدا دست به این جنایت فجیع زدند تا بار دیگر به جهانیان و مدعیان دروغین حقوق بشر ثابت کنند که به هیچ اصلی از اصول انسانیت پایبند نیستند و نخواهند بود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی و جبهه مقاومت بدانند، ملت مسلمان ایران همچنان متحد و گوش به فرمان، رهبر انقلاب مقاومت و ایستادگی خود را حفظ خواهد کرد و در برابر چنین جنایت‌های کوردلانه‌ای کوتاه نخواهند آمد.

کد خبر 1743566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha