مجروح شدن ۸ نفر از شهروندان جیرفت در حادثه تروریستی کرمان

احمد بلندنظر گفت: در حادثه تروریستی کرمان ۸ نفر از شهروندان جیرفتی مجروح شدند که ۴ نفر از بیمارستان ترخیص شده و ۴ نفر دیگر در بیمارستان های کرمان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان،   فرماندار شهرستان جیرفت به اتفاق جمعی از مسئولین این شهرستان از مجروحین حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان عیادت کرد.

احمد بلندنظر در حاشیه عیادت از این مجروحین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: در حادثه تروریستی کرمان ۸ نفر از شهروندان جیرفتی مجروح شدند که ۴ نفر از بیمارستان ترخیص شده و ۴ نفر دیگر در بیمارستان های کرمان بستری هستند.

فرماندار جیرفت افزود: در این حادثه تروریستی ساسان آمیغی، امیرحسین مشایخی، زهرا جبالبارزی و ابوالفضل رستمی مجروح شدند که از اهالی بخش مرکزی هستند و به اتفاق مسئولین به عیادت آنها رفتیم.

وی با آرزوی سلامتی برای مجروحین این حادثه، بیان کرد: از ۸ مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان، سه نفر دانش آموز می باشند.

بلندنظر عنوان کرد: دشمن به خیال خام خود فکر می کند با این حمله تروریستی می تواند بین مردم ما با حاج قاسم جدایی بیندازد اما غافل از این است که حاج قاسم به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک مکتب است.

فرماندار جیرفت اظهار کرد: این حمله تروریستی بیش از پیش خوی وحشی گری نظام استکبار در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی را نمایان کرد.

وی تاکید کرد: امروز اسرائیل در مقابله با اراده مردم غزه و حماس ناتوان است و برای سرپوش گذاشتن بر روی ناکامی های خود در نبرد با غزه دست به چنین جنایاتی می زند.

کد خبر 1743591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha