کسب دو دیپلم افتخار توسط نیروی هوایی ارتش در جشنواره بازی های رایانه ای فجر

بازی‌های «شکارچی ۲ انهدام منافقین» و «۶۴۱۰ روز بی آینه» نیروی هوایی ارتش موفق به کسب دو دیپلم افتخار در جشنواره بازی‍های رایانه ای فجر ۱۴۰۲ شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ در آئین اختتامیه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای که شنبه ۲۳ دی در مجموعه تالار وحدت برگزار شد، برگزیدگان نهمین جشنواره بازی‍های رایانه‍ای فجر توسط بنیاد ملی بازی‍های رایانه‍ای معرفی شدند.

بازی‌‍ «شکارچی ۲ انهدام منافقین» دیپلم افتخار در حوزه بهترین بازی مقاومت را کسب کرد و همچنین «بازی ۶۴۱۰ روز بی آینه» هم بهترین بازی اقتباسی لقب گرفت.
بازی «۶۴۱۰ روز بی‌ آینه» روایتی از شهید سرلشکر خلبان حسین لشکری است که ۶۴۱۰ روز، را در زندان‌های رژیم بعث عراق گذراند. این بازی کابوس‌ها و آسیب‌های روانی این شهید والامقام در طول هجده سال اسارت در عراق را در ۳۰ دقیقه نمایش می دهد که نامزد بهترین بازی ماجراجویی و برنده دیپلم افتخار بهترین بازی اقتباسی شد.
این بازی برای پلتفرم کامپیوتر تولید و عرضه شده و هم ‏اکنون در فروشگاه اینترنتی هیولا (پلتفرم بازی‍های کامپیوتری ایرانی) بصورت رایگان در معرض استفاده علاقمندان قرار دارد.‏
بازی‌ «اندرویدی شکارچی ۲ انهدام منافقین» هم به عملیات مرصاد و نقش نیروی هوایی ارتش در جلوگیری از ورود منافقین به خاک ایران می‍پردازد که نامزد بهترین بازی ماجراجویی و نامزد بهترین بازی تفننی و ‏برنده دیپلم افتخار بهترین بازی فرهنگ مقاومت شد.
بازی اندروید شکارچی ۲، محصولی دوبعدی و در ۱۲۰ مرحله است که هم اکنون ‏در فروشگاه دیجیتالی کافه بازار قابل دانلود و استفاده است.
مرکز تولید بازی های رایانه ای نهاجا از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون بیش از ۱۰ عنوان بازی موبایلی و کامپیوتری تولید و روانه ‏بازار مصرف کرده است. بازی اندرویدی صاعقه نیز به عنوان یکی از اولین محصولات این مرکز در مراحل پیشین جشنواره بازی‍های رایانه‍ای فجر ‏حائز رتبه اول در رشته بهترین گیم پلی شده بود.‏

کد خبر 1744375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha