دوره آموزشی روزنامه‌نگاری مقدماتی در گیلان برگزار می‌شود

مصفا گفت: دوره آموزشی روزنامه‌نگاری مقدماتی با تدریس اساتید برجسته حوزه رسانه در گیلان برگزار می‌شود.

قاسم مصفا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،اظهارکرد: دوره آموزشی روزنامه‌نگاری مقدماتی با هدف آموزش علاقه‌مندان این حوزه و تربیت خبرنگاران حرفه‌ای برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان با بیان‌اینکه این دوره در موضوعات خبرنویسی و روابط عمومی، گزارش نویسی و تکنیک مصاحبه و شیوه نگارش در مطبوعات برگزار می‌شود، افزود: در این دوره اساتیدی همچون یونس شکرخواه، علیرضا حسینی پاکدهی، فریدون صدیقی و مسعود بصیری تدریس خواهند کرد.

وی مدت برگزاری دوره آموزشی روزنامه‌نگاری مقدماتی را ۶۰ ساعته اعلام کرد و گفت:این دوره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و موسسه خانه مطبوعات گیلان برگزار می‌شود.

مصفا با بیان‌اینکه ۲۵ دی ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره آموزشی روزنامه‌نگاری مقدماتی است، گفت: دوره مذکور از ۲۸ دی ماه  آغاز می‌شود و محل برگزاری دوره تالار مرکزی رشت است.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان و خبرنگاران برای شرکت در این دوره مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مدرک تحصیلی و شماره موبایل را به سرشماره پیامکی ۱۰۰۰۱۳۳۳۳۲۳۶۲۹ ارسال کنند.

کد خبر 1744384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha