لزوم برگزاری برنامه های شاد در ایام الله دهه مبارک فجر

قناعت از کمیته های چهارده گانه ستاد دهه فجر خراسان جنوبی خواستار جلسات و نشست ها برای برگزاری برنامه های شاد، مفرح با هدف اعتماد سازی و ایجاد نشاط اجتماعی شد و افزود: هر چه تعاملات و هماهنگی ها بیشتر باشد توفیقات بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت- استاندار خراسان جنوبی- امروز (۱ بهمن) در جلسه ستاد دهه فجر استان ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: به برکت انقلاب، رهبری امامین، خون شهدا و همراهی مردم ایران به ام القری جهان اسلام تبدیل شده است.

وی به پیشرفت های نظام در طول این سال ها مانند عضویت در نانو، هسته ای، پیشرفت در علوم پزشکی، کسب رتبه سوم سد سازی، انجام پیوند قلب، کلیه و... اشاره کرد و گفت: با وجود دشمنی دشمنانی چون آمریکا و ... در این سال ها ایران پیشرفت های خوبی داشته است.

استاندار خراسان جنوبی یادآورشد: در آنچه مربوط به نظام و انقلاب است شاهد حرکت شتابی و طوفانی هستیم و در حوزه های مدیریتی هم موفقیت ها متفاوت است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در خاورمیانه و جهان و بین الملل اثرگذار است، افزود: راهبرد دشمن خارج کردن مردم از عرصه است و ایام الله های مختلف مانند ۲۲ بهمن فرصت مناسبی برای وارد کردن مردم در صحنه است چرا که پیشرفت و توفیقات ما از رقبا و دشمنان بیشتر است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از همه فرصت ها برای جهاد تبیین بهره برد، گفت: عزت فعلی نظام به برکت خون شهدا محقق شده است و در حال حاضر در عرصه های بین المللی حرف برای گفتن داریم.

قناعت تأکید کرد: باید در مناسبت های مختلف وظیفه دینی خود را انجام داده و برای قشر جوان و نوجوان جهاد تبیین ایجاد و از همه ظرفیت ها بهره برد.

به گفته وی پروژه های ثبت شده در سامانه منتاک (مدیریت نظارت و توسعه استان های کشور) پس از بررسی در لیست پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی قرار می گیرد.

وی از کمیته های چهارده گانه ستاد دهه فجر خواستار برگزاری جلسات و نشست ها برای برگزاری برنامه های شاد، مفرح با هدف اعتماد سازی و ایجاد نشاط اجتماعی شد و افزود: هر چه تعاملات و هماهنگی ها بیشتر باشد توفیقات بیشتر خواهد بود.

کد خبر 1745502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha