کانون‌های مساجد ظرفیت واکسینه نسل جوان مقابل تهاجم فرهنگی را دارند

سالاری با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت واکسینه نسل جوان در مقابل تهاجم فرهنگی را دارند، گفت: لازم است جریانی که در حوزه تئاتر مساجد به راه افتاده، به رویدادی مستمر و جاری تبدیل شود و جشنواره تئاتر شبستان یک روند دائمی به خود بگیرد.

«محمود سالاری» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به ظرفیت کانون های مساجد در تربیت نیروی هنرمند و متعهد تراز و انقلابی، اظهار کرد: کانون های مساجد از پایگاه های ارزشمند حوزه فرهنگ و هنر کشور محسوب می شوند و متاسفانه در لایه های مختلف انقلاب نظام نتوانسته ایم این ظرفیت را به درستی بشناسیم.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیان کرد: ضرورت دارد ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد به جامعه معرفی شود، به ویژه آنکه منبع الهامی بالاتر از مسجد نداریم و منبع تامین نیرو و سرمایه انسانی ارزشمندتر از مساجد وجود ندارد.

سالاری با اشاره به ظرفیت ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری مسجد در کشور ظرفیت بی بدیلی است که نباید از آن غفلت شود، تصریح کرد: این ظرفیت می تواند ما را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن واکسینه کند، به شرط آنکه بتوانیم از این داروی شفابخش به درستی بهره برداری نماییم.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت های این معاونت از گروه های نمایشی مساجد خبر داد و گفت: لازم است جریانی که در حوزه تئاتر مساجد به راه افتاده است، به یک رویداد مستمر و جاری تبدیل شود و جشنواره تئاتر شبستان یک روند دائمی به خود بگیرد و استمرار یابد.

کد خبر 1745540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha