برگزاری نشست تخصصی «نقش بر آتش» در موزه هنرهای معاصر تهران

نشست تخصصی «نقش بر آتش»؛ نگاهی به نقاشی مقاومت با محوریت آثار «سهاد الخطیب»؛ نقاش و گرافیست فلسطینی‌الاصل، فردا دوشنبه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از موزه هنرهای معاصر تهران، نشست تخصصی «نقش بر آتش»؛ نگاهی به نقاشی مقاومت با محوریت آثار «سهاد الخطیب»؛ نقاش و گرافیست فلسطینی‌الاصل با حضور محمدرضا دوست‌محمدی (تصویرساز و مدرس دانشگاه)، صابر شیخ‌رضایی (طراح و گرافیست) و محمدرضا وحیدزاده (منتقد و پژوهشگر هنری)، فردا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ الی ۱۴ در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

«سهاد الخطیب» متولد ۱۹۷۹، یک هنرمندی فلسطینی‌الاصل به شمار می‌آید که در اردن بزرگ شده است. آثار او در شهرهایی چون مونترال، کانکتیکات، برکلی، نیویورک، سانفرانسیسکو و ... به نمایش درآمده است. 
این هنرمند در زمینه تصویرسازی و سینما، آثاری با محوریت فلسطین، الهیات و مسائل اجتماعی را در کارنامه خود ثبت کرده است. او همچنین از طراحان برجسته کمپین‌های عدالت اجتماعی در جهان محسوب می‌شود که پس از طوفان الاقصی و حوادث مرتبط با آن، به واسطه آثار هنری خود نقش فعالی را در حمایت از مردم غزه ایفا کرد.
گفتنی است که ورود به این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

کد خبر 1764358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha