لزوم ترویج معنویت، دوستی و آسایش در جامعه

حجت‌الاسلام پورذهبی بر لزوم ترویج معنویت، دوستی و آسایش در جامعه تاکید کرد و گفت: مسئولان باید با فراهم کردن زمینه‌های لازم برای نوجوانان زمینه‌ساز ترویج این مولفه‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان  در مراسم جشن تکلیف چهار هزار دانش آموز سنندجی که با عنوان فجشن فرشته های کرد ایرانی در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «تکلیف به معنای مأموریت و احساس مسئولیت است و بنده هم اعلام می کنم جشن تکلیف به معنای جشن احساس مسئولیت است و دختران این محفل معنوی باید خوب درس بخوانند تا انسان‌های شایسته‌ای برای جامعه شوند.

وی از دانش آموزان خواست به کشور و نظام عشق بورزند چرا که این یک مهم خود یک نوع احساس مسئولیت به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: اگر جشن تکلیف شماست ما به عنوان مسؤول و خانواده‌ها نیز باید به مواردی مانند تربیت و رسیدگی به شما مکلف باشیم و قطعا هر روز که از عمر شما نوجوانان بگذرد والدین بیشتر شما را دوست دارد و شما نیز باید هر روز بیشتر از گذشته مادر خود را دوست بداریم و والدین را احترام کنید.

حجت الاسلام پورذهبی از والدین خواست تا با مهیا کردن زمینه های تحصیل و تربیت، فرزندان خود را برای رسیدن به جامعه و ورود به جامعه کمک کنند و این احساس مسئولیتی است که والدین باید بدان عمل کنند.

وی از یک نوع احساس مسئولیت برای مسئولان سخن به میان آورد و گفت: مسئولان موظفند امکانات و زمینه آسایش و آرامش را برای دانش اموزان فراهم کنند تا معنویت، دوستی و آسایش در جامعه اشاعه یابد.

کد خبر 1745582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha