توزیع ۳۹ سری جهیزیه بین زوج های جوان در شهرستان مارگون

آئین توزیع ۳۹ سری جهیزیه بین زوجین در شهرستان مارگون با حضور مسئولان در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «رحم الله خواجه پور» امروز در آئین توزیع ۳۹ سری جهیزیه به زوجین در شهرستان مارگون، با بیان اینکه ازدواج برکات بسیاری در زندگی ایجاد می کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه بستر برای ازدواج جوانان آماده بوده، جوانان نباید اجازه دهند تا سن ازدواج بالا رود .

امام جمعه شهرستان مارگون با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه ازدواج، گفت:: خواسته رهبر معظم انقلاب از جوانان مسئله ازدواج و افزایش جمعیت بوده که این مسئله با ازدواج امکان‌پذیر است.

وی افزود: جوانان باید با کمک مسئولین به میدان سنت پیامبر گرامی اسلامی (ص) یعنی ازدواج بیایند و مسئولین هم باید در زمینه تسهیلات بانکی، جهیزیه و دیگر مسائل معیشتی دست جوانان را بگیرند تا بستر ازدواج برای آنها مهیا شود.

حجت الاسلام خواجه پور با تشکر از سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: دلاور مردان سبز پوش ولایت در تمام عرصه ها و میدان‌ها خوش درخشیده و می درخشد  .

امام جمعه شهرستان مارگون به خدمات ارزنده کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد: کمیته امداد امام (ره) با حمایت از مستمری بگیران و خانواده‌های آنها نقش آفرینی کرده و بسترها را برای ساخت و سازها و ازدواج‌ها به صورت ویژه مهیا کرده که باید از خداوند منان شاکر کلیه نهادهای خدمات رسان باشیم.

وی با تبریک ولادت با سعادت امیرالمومنین امام علی (ع) و روز پدر، افزود: اگر تلنگری به تاریخ زندگانی حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بزنیم، می بینیم چیزی که باعث الگو شدن این زندگی شد با خدا بودن، برای خدا حرکت کردن و برای خدا سخن گفتن، زندگی را لذت بخش نموده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون در پایان از سپاه پاسداران و کمیته امداد که برای تهیه ۳۹ سری جهیزیه اهدایی از طرف مقام معظم رهبری تلاش کردند، تشکر کرد.

کد خبر 1745616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha