جمعی از مسئولان خراسان جنوبی از مجروح حادثه تروریستی پاسگاه راسک در بیرجند دیدار کردند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و جمعی از مسئولان خراسان جنوبی از یکی از مجروحان حادثه تروریستی پاسگاه راسک سیستان و بلوچستان در بیرجند دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ناصر ناصری شامگاه (۲ بهمن) در دیدار با «محمدعلی حسنی» مجروح حادثه تروریستی پاسگاه راسک اظهار داشت: ما به وجود چنین نیروی جان‌ بر کفی که با جان و دل، شبانه روزی از مرز و بوم دفاع می‌کند و امنیت و آسایش را برای همه مردم فراهم می‌کنند افتخار می‌کنیم.

وی با آرزوی سلامتی و بهبودی برای این مجروح حادثه پاسگاه راسک تاکید کرد: مردم قدردان تلاش های شبانه روزی شما هستند.
 

گفتنی است در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی، جانشین پلیس نیروی انتظامی، فرماندار خوسف و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

در ۲ بامداد جمعه ۲۴ آذر ۱۰ تروریست با حمله به پاسگاه مرزی فراجا در شهرستان راسک اقدام به شهادت ۱۱ تن از مرزبانان نیروی انتظامی و مجروح کردن ۶ تن از نیروهای فراجا کردند که تعدادی از تروریست ها در درگیری تن به تن به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز از مرزها گریختند. «مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شهریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، مجید فیروزنیا و حمید رضایی‌امین» شهدای حمله تروریستی به راسک هستند.

کد خبر 1745781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha