تاکید بر مردمی‌سازی بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت

میرکاظمی با تاکید بر مردمی‌سازی بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: وجه مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مردمی کردن این عرصه فرهنگی است و مردم باید این مهم را به دست بگیرند و حضور داشته باشند و راهکارهای اصلی باید از سوی مردم ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، سیدمحمد میرکاظمی امروز (سه‌شنبه ۳ بهمن) در نشست کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این استان که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، افزود: هرکجا مردم ورود کنند کارها به نحو مطلوبتری پیش می‌رود و نمونه آن هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با بیان اینکه گردشگری ایثارگران و ورزش جانبازان وارد فاز تحولی می‌شود، گفت: در این میان از ظرفیت استان‌هایی نظیر چهارمحال و بختیاری نیز بهره‌گیری می‌شود.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در حوزه گردشگری و ورزش حساب ویژه‌ای روی این استان باز کرده‌ایم و امید می‌رود به زودی این استان محل رفت و آمد ایثارگران و برگزاری مسابقات ورزشی شود.

میرکاظمی پرداختن به ورزش ایثارگران و جانبازان را موضوع مهمی عنوان کرد و گفت: بسیاری از جانبازان سال هاست که با نارسایی بدنی، روحی، روانی و آسیب روبرو هستند که ورزش می‌تواند راهی برای حفظ روحیه سلحشوری و تندرستی آنها باشد.

وی در ادامه با تاکید بر معرفی افتخارات حوزه ایثار و شهادت استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری از استان‌های حماسه‌ساز است و بخشی از فرهنگ و ادب حماسی کشور از سوی رزمندگان و جوانان غیور این منطقه شکل گرفته است که در همین راستا می‌طلبد هنرمندان، گذشته حماسی این قوم کهن را به امروز گره بزنند که تحقق این مهم نیازمند خلاقیت و ابتکار است.

کد خبر 1745963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha