دیدار مدیر حوزه علمیه استان تهران از مدرسه علمیه مشکات علی بن موسی الرضا (ع)

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران در هفتمین سفر از این دوره از بازدیدها با حضور در مدرسه علمیه مشکات پلائین با مدیر و معاونین این مدرسه بحث و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران در هفتمین سفر از این دوره از بازدیدها  در سه شنبه های مدرسه ای به همراه معاونان آموزش، تبلیغ، تهذیب، پژوهش با حضور در مدرسه علمیه مشکات پلائین با مدیر و معاونین این مدرسه بحث و گفت و گو کرد.

برنامه ریزی برای آینده این حوزه، حل مشکلات طلاب ، پیگیری مسائل عمرانی ،گسترش فعالیتهای تبلیغی و جهادی به‌ویژه در عرصه انتخابات از مصوبات این جلسه بود.

مدیر حوزه استان تهران در سخنان کوتاهی در جمع طلاب واساتید این مدرسه علمیه گفت: امروز اولویت اول همه ما حوزویان تلاش برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات است ،در حال حاضر که دشمن با تمام توان سعی در ناامیدی مردم دارد و وظیفه ما طلاب این است که با تمام توان برای امیدواری مردم تلاش کنیم. 

همچنین مدیر حوزه علمیه استان تهران ضمن بازدید از بخشهای مختلف مدرسه ، از فعالیت های این مدرسه علمیه تشکر و بر گسترش این فعالیت ها تأکید نمود .

کد خبر 1746039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha