شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف است

آیت الله نورمفیدی گفت: انتخابات صحنه بسیار مهمی است و فرد فرد کشور در انتخابات هم حق و هم تکلیف دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز (یکشنبه ۸ بهمن) در مراسم افتتاح ۶ کانال تلویزیونی حوزه های انتخاباتی استان گلستان در سالن اشراق صداوسیمای مرکز گلستان گفت: انتخابات صحنه بسیار مهمی است و فرد فرد کشور در انتخابات هم حق و هم تکلیف دارند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه ملت باید در مسائل مهم کشور حضور یابند، اظهارنظر کنند و رای دهند، افزود: بر اساس فرموده پیامبر گرامی اسلام انتخابات یک مسئولیت و یک تکلیف است و نباید انسان خودش را به بهانه هایی کنار بکشد.

وی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری تغییر با کنار کشیدن و رای ندادن ایجاد نمی شود بلکه باید آمد و نظر و رای داد تا تغییر در مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایجاد شود.

آیت الله نورمفیدی با تاکید بر اینکه انتخابات صحنه بسیار مهم و از اوجب واجبات است، گفت: امروز دشمن به دنبال این است که بگوید مردم فاصله گرفته اند و جدا شده اند. ملت باید بگویند؛ اگر حرف و اشکال و نقد هم داشته باشیم اما از نظام مان جدا نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای بارور شدن این نظام و شجره طیبه شهدای زیادی تقدیم شدند و ملت سرمایه گذاری های انجام شده برای این شجره طیبه را فراموش نمی کند و امروز به دنیا نشان می دهد که آنها کور خوانده اند.

نماینده ولی فقیه در گلستان این اقدام بدیع سازمان صداوسیما را جالب خواند و گفت: همه کسانی که می توانند بیایند از این امکان ملی استفاده کنند و بیایند و نظر دهند و صحبت کنند.

وی افزود: این نظر دادن ها هم می تواند برای آگاهی و آشنایی مردم موثر باشد. گوش دادن حرف ها باعث آگاهی مردم و اندازه و مقدار کاندیداها می شود و در انتخاب اصلح به آنها کمک می کند.

آیت الله نورمفیدی در پایان اظهارامیدواری کرد: انتخابات پرشور و پرشکوهی و قابل رقابتی در اسفندماه برگزار شود.

کد خبر 1746776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha