برگزاری سلسله دوره‌های مدیریت تحول علوم انسانی

سلسله دوره‌های مدیریت تحول علوم انسانی با ارایه دانشگاه های جامع امام حسین (ع) و امام صادق (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی حوزه علمیه با همکاری مراکز حوزوی و دانشگاهی «سلسله دوره‌های مدیریت تحول علوم انسانی» را با حضور دانشگاه های جامع امام حسین (ع) و امام صادق (ع) برگزار می کند.

زمان ارایه دانشگاه جامع امام حسین (ع) روز چهارشنبه یازدهم بهمن از ساعت ۱۳ و ۳۰ تا ۱۷ و ۳۰ خواهد بود. همچنین ارایه دانشگاه امام صادق (ع) نیز روز پنج شنبه دوازدهم بهمن از ساعت ۸ و ۳۰ تا ۱۲ خواهد بود. ضمنا در ارایه دو دانشگاه مذکور مدیران و مسئولان دانشگاه های فوق نیز حاضر خواهند بود.

همچنین محورهای ارائه نیز عبارتند از: ضرورت‌های پرداختن به علوم انسانی در حوزه‌های علمیه و جایگاه دانشگاه در این موضوع، چیستی و قلمرو علوم انسانی و علوم انسانی اسلامی و مراحل تولید آن، تحقق ساختاری و نهادی علوم انسانی اسلامی در دانشگاه، روش و فرایند تولید علوم انسانی اسلامی.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به آدرس https://ihkn.ir/%D۹%۸۱%D۸%B۱%D۹%۸۵-%D۸%AB%D۸%A۸%D۸%AA-%D۹%۸۶%D۸%A۷%D۹%۸۵-%D۸%B۳%D۹%۸۴%D۸%B۳%D۹%۸۴%D۹%۸۷-%D۸%AF%D۹%۸۸%D۸%B۱%D۹%۸۷-%D۹%۸۷%D۸%A۷%DB%۸C-%D۹%۸۵%D۸%AF%DB%۸C%D۸%B۱%DB%۸C%D۸%AA-%D۸%AA%D۸%AD%D۹%۸۸%D۹%۸۴-%D۸%A۷/ مراجعه نمایند.

گفتنی است، «سلسله دوره‌های مدیریت تحول علوم انسانی» در تهران، بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، دانشگاه امام صادق ع، سالن شهید مطهری برگزار می شود.

کد خبر 1746837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha