از ۴۶ اثر منتخب در جشنواره خانه های بهشتی تقدیر شد

حجت الاسلام فتحی با اشاره به برگزاری جشنواره خانه های بهشتی در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف ترویج فرهنگ نماز و راز نیاز با خدا از انتخاب ۴۶ اثر برتر در این جشنواره خبر داد.

حجت الاسلام محمدجواد فتحی رییس عقیدتی سیاسی ستاد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جشنواره خانه های بهشتی گفت: اولین جشنواره خانه های بهشتی با موضوع نماز ویژه فرزندان کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش و مدارس کوی سازمانی شهید فلاحی نیروی زمینی با هدف ترویج فرهنگ نماز و راز و نیاز و گفتگو با خداوند برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این جشنواره تلاش شد از روشهای نوین و ابزار هنری برای جذب حداکثری مخاطبان استفاده شود و به همین دلیل بخش ها مختلف جشنواره در رشته های نقاشی، دکلمه، عکس، سرود و تئاتر با موضوع ماز طراحی و اجرا شد.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد نیروی زمینی ارتش افزود: قریب به ۴۰۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند که ۳۰۰ نفر اثار قابل ارزیابی توسط هیات داوران بود که مورد سنجش داوران در بخش های مختلف قرار گرفت و نفرات منتخب مشخص شدند.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشواره امروز ۱۰ بهمن در محل سینما فجر کوی شهید فلاحی برگزار شد و از ۴۶ نفر از منتخبین در رشته های مختلف تقدیر شد.

حجت الاسلام فتحی اظهار کرد: هچنین در این مراسم از مدیران مدارس که اهتمام ویژه به مسئله نماز در مدارس داشتند و یاوران نماز مدارس و نیز فعالان نماز کوی شهید فلاحی که در مجموع ۱۵ نفر بودند با اهدا جوایز تقدیر شد.

کد خبر 1747121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha