برپایی میزخدمت موجب امیدآفرینی و اعتمادسازی بین‌مردم می شود

میرزایی گفت: برپایی میزخدمت زمینه ساز امیدآفرینی و اعتمادسازی در بین‌مردم است و باید ضریب امید و اعتماد مردم را برای پیگیری و رفع مشکلاتشان افزایش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، علی اصغر میرزایی- فرماندار بهشهر در دیدار با امام‌جمعه بهشهر و جلسه شورای اداری این شهرستان در دفتر امام جمعه بهشهر اظهار کرد: در دنیا دو قطب شرق و غرب وجود داشت و تحولاتی ایجاد شد که با شکست استخوان کمونیست، جهان چندقطبی شد و امروز در همه حوزه های دنیا ایران اسلامی قطب اثرگذار است.  

وی افزود: نفوذ ایران در خاورمیانه، آمریکای لاتین و شاخ آفریقا و... و. وجود دارد و نقش آفرین است و ایران اسلانی به تنهایی در تمام جهان اثرگذار است که نشات گرفته از مدیریت اسلامی حضرت امام و رهبری است.  

فرماندار بهشهر با بیان اینکه با در بزرگداشت ایام معنوی و با برکت دهه رجب و دهه فجر تلاش کنیم، یادآور شد: در بخش آذین بندی دهه فجر، شهرستان مطلوب نیست و باید در این بخش فعال تر از همیشه ورود کرده و ر آذین بندی شهرستان تلاش شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: باید جانفشانی مردم در انقلاب، دفاع مقدس و تحریم ها و تهدیدها و حضور با شکوه مردم در مناسبت ها دیده و مدیران پهنه شهری را ویژه دیده و در آذین بندی تلاش کنند و مساجد و پایگاه بسیج هم در این راستا فعال شده و آذین بندی مناسب انجام دهند.

میرزایی گفت: در دهه فجر امسال ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در بهشهر اجرایی می شود و در بخش پروژه های عمرانی ۱۶۵ طرح به ارزش ۵۳۵ میلیارد تومان در دهه فجر بهشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود و جمعه میز خدمت در مصلای بهشهر برگزار می شود و حضور مدیران در این‌مراسم مهم است.

وی یادآور شد: میزخدمت تمرینی برای حضور پر شور در مراسمات دهه فجر است که باید با قوت برای حضور در برنامه های ایام الله دهه فجر به میدان آییم.

کد خبر 1747597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha