چهارمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر جنوب کرمان گشایش یافت

همزمان با شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کشور چهارمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاونین، مردم و هنرمندان در نگار خانه یادمان ولایت جیرفت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ( ۱۴ بهمن ماه) همزمان با شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کشور چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاونین، مردم و هنرمندان در نگار خانه یادمان ولایت جیرفت افتتاح شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: بیش از ۱۰۰ اثر از ۲۳ هنرمند به دبیرخانه استانی جشنواره هنرهای تجسمی فجر ارسال شده بود که مورد داوری قرار گرفتند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه این نمایشگاه، آثار ۲۳ نفر از هنرمندان برای داوری به دبیرخانه کشوری ارسال شد و در داوری آثار نیز آثار ۱۰ نفر از این هنرمندان مورد تایید داوران قرار گرفت و اکنون در این نمایشگاه ۴۰ اثر منتخب از هنرمندان به نمایش گذاشته شده‌ است.

وی افزود: آثار منتخب در رشته‌های نقاشی، طراحی، خوشنویسی، نقاشی خط و کالی گرافی، طراحی گرافیک (پوستر)، تذهیب، نگارگری ارائه شده است.

حجت الاسلام حسبنی بیان کرد: نمایشگاه تجسم فجر از ۱۴ الی ۱۸ بهمن ماه هر روز صبح از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه الی ۱۲ و ۳۰ دقیقه و عصر ها از ساعت ۱۶ الی ۱۸ پذیرای عموم مردم و هنردوستان است.


گفتنی است: بخش «تجسم هنر» شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، ازجمله بخش‌های مهم جشنواره هنرهای تجسمی فجر است که مبتنی بر رویکرد ملی بر نمایش تازه‌ترین دستاوردهای هنری هنرمندان تجسمی استان‌های سراسر کشور تأکید دارد و در این بخش که امسال با مشارکت استان‌ها همراه شده است، نمایشگاه‌هایی از آثار هنرمندان ساکن هر استان برپا می‌شود.

کد خبر 1747804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha