انقلاب ایران بر سه ضلع رهبری، مردم و دین ساخته شده است

حجت الاسلام تدینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر مثلث سه ضلع رهبر، مردم، دین ساخته شده است، گفت: ما در یک حکومت اسلامی هستیم و در چهارچوب مشخص خود، برای دفاع از ارزش ها و حاکمیت ارزش ها قیام کردیم.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان امروز(یکشنبه، ۱۵ بهمن) در نشست بصیرتی گفتمان انقلاب اسلامی که در آستانه اشرفیه برگزار شد، با اشاره به ضرورت دستاورد معنویت در کنار همه دستاوردهای علمی، سیاسی، اقتصادی و نظامی بیان کرد: ما در یک حکومت اسلامی هستیم و در چهارچوب مشخص خود، برای دفاع از ارزش ها و حاکمیت ارزش ها قیام کردیم.  

وی اولین هدف در مدیریت اسلامی، علوی، فاطمی و حسینی را بر گرداندن علایم دین دانست و گفت: باید ارزش ها را حاکم کرد.
 
تدینی افزود: بعد از ارزش ها، عمران و آبادانی را حاکم خواهیم کرد بنابراین اولین هدف حفظ ارزش ها دینی الهی است.  

وی همچنین اولین دستاوردی را که باید در یک حکومت با آن نمره داد، نمره به مسایل دینی دانست، و گفت: چون حکومت ما  اسلامی است و زمانی که امام از مردم رای گرفت بر جمهوری اسلامی بودن ایران، تاکید کرد.  

تدینی تصریح کرد: ما برای این هدف قیام  کردیم و همه دشمنی دشمنان ما بر روی همین موضوع است و اگر امروز به موفقیت و پیروزی هایی رسیده ایم از همین امر بوده است.  

وی با اشاره به اینکه مردم ما همیشه پای صندوق های رای آمده اند اظهار کرد: مردم برای این انقلاب از خون و دست و پاهایشان ایثار کردند و بارها اردت خود را با جان نشان دادند و اگرچه انتقاد، گلایه و... بسیار است اما کسی با نظام معامله ندارد.  

تدینی اذعان کرد: نقشه راه ما مشخص است و چهار مولفه «حکومت های اسلامی، ارزش های دینی_ انقلاب و نظام اسلامی_ دولت و جامعه اسلامی_ تمدن نوین اسلامی» تمدن نوین اسلامی را شکل می دهد که طلیعه  فرج امام زمان(عج) نیز محقق می شود.
 
وی با تاکید بر اینکه انقلاب کردیم که دین رشد پیدا کند افزود: با این رشد، کم کم مقدمات برای ظهور حجت فراهم می شود.  

تدینی اضافه کرد: محک ما دین و ارزش های دینی است.  

وی خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی ما دو بلوک شرق و غرب(شوروی و غربی آمریکا) داشتیم ولی این انقلاب توانست هم فرعونیان را بیدار کند هم به انسان های مظلوم و ستمدیده امید داد.  

تدینی با اشاره به حمله اسراییل به غزه گفت: با این حمله در کشور آمریکا و انگلیس راهپیمایی شد و روز به روز به هسته مقاومت افزوده می شود.  

وی با بیان اینکه اسلام در خارج از کشور موفقیت های خود را به دست آورده و در داخل کشور هم خیلی خوب رشد داشته ایم، گفت: حضور یک میلیونی جوانان در اعتکاف،   حضور در پیاده روی اربعین، حضور در راهپیمایی ها نشان می دهد که هیچوقت کشور را برای چهار بی حجاب نمره نمی دهند.  

تدینی اضافه کرد: این کشور با پیغمبر(ص)، امام و شهدا عهد بسته است که تا با پای جان برای حفظ آرمان هایش می ماند.

وی خاطر نشان کرد: تنها هدف دشمن دین است، چرا که با زدن دین زودتر به اهدافشان می رسند زیرا مثلث سه ضلعی رهبر، مردم،  دین کشور ما را ساخته است.

انقلاب ایران بر سه ضلع رهبری، مردم و دین ساخته شده است

انقلاب ایران بر سه ضلع رهبری، مردم و دین ساخته شده است

کد خبر 1748131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha