۳۲ فعال بسیجی نهبندان در جشنواره مالک اشتر تجلیل شدند

طی مراسمی ۳۲ بسیجی فعال نهبندان در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر این شهرستان تجلیل شدند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی امروز یکشنبه(۱۵ بهمن) در جشنواره مالک اشتر نهبندان اظهار داشت: بسیجیان نهبندان در ۱۰۸ عنوان برنامه در حال فعالیت هستند. 

وی با اشاره به راهبردهای دشمن در انتخابات، افزود: اولین راهبرد دشمن این است که از رسانه های خود استفاده و مردم را مایوس کند.

سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه در جنگ رسانه ای دشمن قرار داریم، افزود: مدیریت فصای مجازی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و بسیجیان هر کدام باید سرباز انقلاب باشند و در این میانُ مردم نیز نباید نسبت به عوامل ظهور قدرت  بی تفاوت باشند و باید برنامه ریزی کنند.

وی به ایجاد دو قطبی بین جامعه و نیروهای انقلابی توسط دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن نکات منفی را بزرگ نمایی می کند تا از نکات مثبت عقب بمانیم لذا باید مراقب باشیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم.

سرپرست فرمانداری نهبندان افزود: فرمان جهاد تبییین توسط مقام معظم رهبری صادر شده است و این مهم وظیفه همه مردم و بسیجیان است.

مرادی با بیان اینکه ۵۳۶ هکتار زمین امروز در نهبندان تحویل مردم شده است، افزود: این مهم در دولت های قبل عدد بسیار ناچیزی یعنی حدود ۱۲ هکتار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیجی باید در وسط میدان و پرچم دار باشد تا نظام جمهوری اسلامی به موفقیت برسد، گفت: راهبرد نظام جمهوری اسلامی آوردن مردم به صحنه است اما راهبرد دشمن خارج کردن مردم از صحنه مشارکت ها است.

مرادی خطاب به مسئولان گفت: وظیفه مسئولان میدان داری و خادم مردم بودن است، مشارکت مردم در انتخابات یعنی رسیدن به پیشرفت و عزت اسلام، تبدیل شدن به قدرت شاخص منطقه و شکست همه توطئه های دشمن است.

کد خبر 1748136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha