نشست «عید انقلاب، عید انتخاب» در یزد برگزار شد

نشست «عید انقلاب، عید انتخاب» با حضور ائمه جماعات و مدیران کانون های مساجد در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، نشست «عید انقلاب، عید انتخاب» با حضور ائمه جماعات و مدیران کانون های مساجد در یزد برگزار شد.

محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: کانون های مساجد به عنوان یکی از ارکان مساجد بایستی در راستای تبیین اهداف انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل جوان گام بردارند.

وی افزود: در این ایام نیاز است که مدیران کانون ها و ائمه جماعات در راستای معرفی دستاوردهای نظام به نسل جوان برنامه های مختلفی را برنامه ریزی کنند و با نشست های بصیرتی در راستای رفع شبهات برنامه ریزی کنند.

رستگاری ادامه داد: امروز بهترین مکان برای فعالیت های فرهنگی مساجد هستند و اگر ما به این مکان مذهبی توجه ویژه ای داشته باشیم به خوبی می توانیم در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد گام برداریم و امروز ما معتقدیم که این انقلاب از مساجد برخواسته است و برای رفع مشکلات نیز باید به این مکان مذهبی رجوع کنیم.

حجت الاسلام دادآفرین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد نیز در این نشست گفت: امروز یکی از دغدغه های اصلی بایستی در راستای تبیین اهداف نظام باشد و اگر می خواهیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم باید با رفع شبهات در راستای تبیین اهداف نظام و انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی افزود: اگر امروز می خواهیم در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کرده و مقابله کنیم باید به نسل جوان خود اهمیت داده و آنها را آگاه کنیم.

حجت الاسلام دادآفرین بیان کرد: مساجد بهترین پایگاه برای جذب جوانان و نوجوانان است و بایستی با کارهای جذاب فرهنگی و همچنین تبیین جایگاه نظام و انقلاب و همچنین مساجد در راستای تقویت بنیه فکری آنها قدم برداریم.

در ادامه این نشست نیز در خصوص عضویت در سامانه بچه های مسجد و همچنین نحوه ارائه خدمات کانون های مساجد مطالبی ارائه شد.

'گفتنی است این نشست به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

کد خبر 1748252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha