بیش از ٣۴٢ هزار پرونده در محاکم قضایی گلستان مختومه شد

آسیایی گفت: در ١٠ ماهه گذشته ٣۴٢ هزار و ٢٨٣ فقره قضایی در دادسرای گلستان مختومه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حیدر آسیابی امروز (سه شنبه ١٧ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: در ١٠ ماهه گذشته، ٣٣٩ هزار و ۵٨٠ فقره پرونده وارد مجموعه قضایی استان گلستان شده و ٣۴٢ هزار و ٢٨٣ فقره پرونده مختومه شده است که از این حیث عملکرد دادگستری کل در این مدت ٢ هزار و ٧٠٣ فقره مثبت شد.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه ماهانه به بیش از ٣۴ هزار پرونده در دادسراهای استان رسیدگی شده است، افزود: ماهانه ٧٠ هزار نفر از دادگستری گلستان خدمات دریافت می کنند.

وی ادامه داد: در این مدت ١٢ پرونده بخشش محکومیت قصاص در استان داشته ایم که زندگی دوباره به مقتولان بخشیده شد.

آسیایی با اشاره به ملاقات های مردمی در ١٠ ماهه امسال، گفت: در این مدت سه هزار و ۵٢٧ نفر با رئیس کل دادگستری استان، ۶ هزار و ٢۶٣ نفر با دادستان و ٣٠ هزار و ۵٩ نفر با روسای دادگستری ها  دیدار کردند.

وی از خلع ید ٧۵ هکتار جنگل و ٢١ هکتار ساحل در این مدت خبر داد و افزود: در راستای اجرای تبصره یک، ٨٨ مورد حکم قضایی قلع قمع اجرا شده است.

آسیایی خاطرنشان کرد: در ١٠ ماهه امسال، پنج هزار و ٣٠٣ فقره حکم محکومیت جایگزین حبس در استان صادر شد و از جلوگیری افراد به زندگی جلوگیری شد.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، نصف سفرهای استانی به بازدید از واحدهای تولیدی اختصاص یافت که ٣۴٨ درخواست واصل شد و مشکل ١٠٢ واحد حل شد.

کد خبر 1748489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha