پتروشیمی اندیمشک طی ۳ سال به بهره‌برداری می‌رسد

اوجی، با اشاره به بازدید از طرح پتروشیمی اندیمشک که ۱۴ سال بلاتکلیف مانده بود گفت: تلاش داریم در مدت ۳۶ ماه این واحد تولیدی صنعتی تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، جواد اوجی، عصر امروز از منطقه نفتی قلعه نار بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک بازدید کرد و بخش‌های مختلف این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر نفت، همچنین در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های افزایش تولید مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: با کارهای جهادی در دولت سیزدهم و وزارت نفت، ۱۳۲ طرح نیمه تمام به ارزش ۲۸.۵ میلیارد تکمیل شد که نقش مهمی در تولید ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه توسعه و تکمیل زنجیره پتروشیمی‌ها در دستور کار است تصریح کرد: برنامه‌هایی برای سرمایه‌گذاری جدید تا پایان امسال داریم که می‌توان به ۵۰ طرح جدید به ارزش ۴۸ میلیارد دلار اشاره کرد.

اوجی، عنوان کرد: تا پایان امسال ۸ قرارداد در توسعه میادین نفتی و گازی به ارزش ۱۴ میلیارد دلار منعقد خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید از طرح پتروشیمی اندیمشک که ۱۴ سال بلاتکلیف مانده بود بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تلاش داریم در مدت ۳۶ ماه این واحد تولیدی صنعتی تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه در این دوران بیشترین طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعی در سراسر کشور داشتیم خاطر نشان کرد: وزارت نفت اجرای ۳۲ همت طرح‌های عام المنفعه را در هر حوزه‌ای که تأسیسات ما وجود دارد، تقبل کرده که ۸.۵ همت آن سهم استان خوزستان است.

کد خبر 1748625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha