تربیت نیروی متعهد و کارآمد از مهمترین ضروریات جامعه است

حجت الاسلام مدبر تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد را از مهمترین ضروریات جامعه دانست و گفت: بسیج نیز به عنوان یک نیروی همیشه در صحنه و پویا باید در همه حال به تربیت مدیران کارآمد توجه کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم و تعدادی از کارکنان سپاه این شهرستان، با تبریک فرا رسیدن عید مبعث و ایام الله دهه مبارک فجر با بیان این که وظیفه همگی ماست که اجازه ندهیم آسیبی متوجه انقلاب اسلامی شود اظهار داشت: در احادیث و روایات متعددی در خصوص خطرات سو تدبیر و زیانی که از ناحیه آن متوجه جامعه می شود و ویرانی و خرابی را در پی دارد هشدار داده شده است.

امام جمعه جهرم با اشاره به مشکلات موجود در جامعه، تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد را از مهمترین ضروریات دانسته و اظهار داشت بسیج نیز به عنوان یک نیروی همیشه در صحنه و پویا باید در همه حال به تربیت مدیران کارآمد توجه کند.

وی اهمیت حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رأی را یادآور و از مسئولین شهرستان خواست تا با تلاش و فعالیت جهادی موانع و مشکلات مردم را رفع کنند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام ظهرابی ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، با ارائه گزارشی از فعالیت های سپاه جهرم بیان داشت: سپاه شهرستان جهرم به واسطه سابقه انقلابی و درخشان دارالمومنین، همواره جز نواحی برتر در استان فارس بوده است.
 

کد خبر 1748681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha