نقش‌آفرینی سربازان در دوران انقلاب و دفاع مقدس کمتر مورد توجه قرار گرفته است

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تاکنون برای اقشار مختلف یادواره شهدا برگزار شده اما برای سربازان، نیروی جوانی که با بصیرت پای انقلاب ایستادند کمتر یادواره برگزار شده تصریح کرد: این یادواره برای آن است تا نسل جوان و جدید با شجاعت‌های همرزمان خود آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حمیدرضا حسینخانی، چهارشنبه(۱۸ بهمن) در اولین یادواره شهدای سرباز استان با اشاره به نقش پررنگ سربازان در دوران قبل و جنگ تحمیلی، اظهار کرد: اما این نقش مغفول مانده است.

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه این اولین یادواره شهدای سرباز گفت: سرباز بودن یک الگو است؛ سرباز ولایت نه سرلشکر و... که سردار سلیمانی چنین بود.

وی با بیان اینکه ما در جنگ آخرالزمانی قرار داریم؛ به تجمیع ابزار و امکانات دشمن در جنگ ترکیبی اشاره و بیان کرد: امروز در جنگ همه جانبه سیاسی، شناختی و اقتصادی باید بصیرت داشته باشیم و اجازه ندهیم  که شیطان افکار نادرست را تطهیر کند.

حسینخانی ادامه داد: دنیا متعجب است که ما چطور با دست خالی بدون هیچ امکاناتی پیروز شده‌ایم و با تحقیق خود فهمیدند که نیروی انسانی مومن و متعهد دین دار عامل اصلی پیروزی بود پس تلاش کردند تا در اغتشاشات سال گذشته واژه مادری را از بین ببرند تا تربیت چنین نسلی از سوی مادران ایرانی رقم نخورد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای اقشار مختلف یادواره شهدا برگزار شده اما برای سربازان، نیروی جوانی که با بصیرت پای انقلاب ایستادند کمتر یادواره برگزار شده تصریح کرد: این یادواره برای آن است تا نسل جوان و جدید با شجاعت‌های همرزمان خود آشنا شوند.

حسینخانی در پایان بر تربیت سرباز تراز انقلاب اسلامی و برای امام زمان(عجل‌الله تعالی) تاکید کرد.

بر اساس گزارش شبستان؛ سپاه استان کرمان ۴۴۹ شهید سرباز دارد.

کد خبر 1748699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha