ملت ایران اعتقاد راسخ به انقلاب دارند

سردار کریمی گفت: ملت ایران همواره پای ارزش های نظام ایستاده اند و اعتقاد راسخ به این انقلاب دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، امروز در نشست جهاد تبیین و انتخابات که در فرهنگسرای سید الشهدای اراک برگزار شد، گفت: همه باید با کار جهادی آنچه که در توان است به میدان بیاریم و با رعایت تقوای الهی در مسیر ارزش های انقلاب حرکت کنند. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه ملت ایران همواره پای ارزش های نظام ایستاده اند و اعتقاد راسخ به این انقلاب دارند، افزود: آن افرادی که اعتقاد راسخ به انقلاب دارند که پای ارزش ها هستند و همواره در همه صحنه ها حضور دارند و افرادی نیز در برخی موارد به واسطه کارشکنی های دشمنان دچار شک شده اند که با تلاش و آگاهی بخشی انسان های آگاه، انقلابی و بسیجی به مسیر انقلاب بر می‌گردند. 


وی با بیان اینکه معنویت موضوعی در متن انقلاب است که باید به آن دقت داشته باشیم، خاطر نشان کرد: عامل پیشروی و پیشبرندگی این انقلاب معنویت است و رهبر انقلاب در این رابطه می فرماید ما عاقلانه و عاشقانه جنگیدیم. 


سردار کریمی با بیان اینکه ما در دوران جنگ تحمیلی با دست خالی بیش از یکصد پروژه در کارخانجات اراک مهندسی معکوس انجام دادیم، ادامه داد: این پروژه ها که نتیجه توان داخلی بود را به جبهه ها برده، استفاده کردیم و به پیروزی رسیدیم. 

سردار کریمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به نظام بین الملل نه گفته است، ادامه داد: همین نه به ابرقدرت شرق و غرب و استقلال، آزادی  و پیشرفت های  ایران در طی بیش از چهار دهه سبب عصبانیت دشمنان شده است.


وی با اشاره به اینکه امام فرمودند: من با توکل بر خدا مردم را بسیج می کنم نه کمک شرق و نه غرب را می خواهم و این یک نه بزرگ به دو ابرقدرت است که سبب شده آن ها عصبانی شوند و به جان ملت ایران بیفتند. 

وی افزود: آن زمان که دست خالی بودیم و موشک و ابزار جنگی نداشتیم در برابر ابر قدرت ها ایستادیم امروز نیز در برابر آنها خواهیم ایستاد چرا که مولفه اصلی این انقلاب مردم و سرمایه اجتماعی هستند. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، به تلاش ها و فعالیت های گسترده قرارگاه خاتم الانبیاء اشاره کرد و گفت: سپاه در این راستا هماهنگ کننده است و کارها رو خودم مردم و دانشمندان و اندیشمندان جوان ایران انجام می دهند. 

سردار کریمی همچنین با اشاره به اینکه امروز همه دشمن بسیج شدند و تمام توان خود را بکار گرفته اند تا معنویت را از ما بگیرند، گفت: ما باید آگاه و هوشیار باشیم و نسل جوان و نوجوان را از این توطئه ها با خبر کنیم. 


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی گفت: این گروه ها با توکل بر خدا کار را شروع می کنند و بحمدالله همواره موفق و پیرو بوده است و با روش های جهادی بر مشکلات فائق می آیند.

کد خبر 1748843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha