برگزاری تور پیشرفت برای دهه هشتادی‌ها در مشهد

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: برگزاری ۱۰۰ تور پیشرفت شهرداری مشهد که از ابتدای بهمن ماه شروع شده و تا اسفند ادامه دارد، با استقبال دانش آموز و نوجوانان دهه هشتادی روبرو شده است.

سید جلیل بامشکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان کرد: با عنایت به لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف کشور و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، ۱۰۰ "تورهای پیشرفت" ویژه دانش آموزان مقاطع یازدهم و دوازدهم از سوی معاونت زیارت و گردشگری شهرداری مشهد طراحی و هم اکنون در حال برگزاری است.

برگزاری تور پیشرفت برای دهه هشتادی‌ها در مشهد

وی با اشاره به اینکه تورهای دانش آموزی پیشرفت از ابتدای بهمن شروع شده و تا اسفندماه ادامه خواهد داشت تصریح کرد: این تورها که همراه با حضور راوی و روایت گری پیشرفت‌ها همراه است با هدف ایجاد نشاط و امیدآفرینی برای نسل نوجوان و دهه هشتادی‌ها برگزار شده و دانش آموزان از پیشرفت های شهری و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طی چندین دهه بازدید می کنند.

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه این برنامه با همکاری آموزش و پرورش خراسان رضوی در حال برگزاری است ادامه داد: تا کنون ۱۶ تور برگزار و بیش از هزار دانش آموز مشهدی نیز در این تورها با پیشرفت های انقلاب آشنا شده اند.

برگزاری تور پیشرفت برای دهه هشتادی‌ها در مشهد

وی در پایان یادآور شد: کارخانه پسماند، شرکت بهره برداری قطار شهری، ایستگاه حفاری امامت، ساخت ایستگاه شهدا و پایانه مسافربری امام رضا(علیه السلام) از جمله مکان‌هایی هستند که مورد بازدید قرار می‌گیرند.

پایان پیام/

کد خبر 1748962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha