پیامبر خاتم بود که با رستاخیز عظیم موجب بیداری انسان‌ها شد

اسماعیلی گفت: پیامبر اعظم در شرایطی به رسالت رسید که جهان از جهل، تعصبات کورکورانه و رسوم ضد انسانی و ضد بشری، سرشاربود و پیامبر با رستاخیز عظیم موجب بیداری انسان ها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ملایر، همزمان با ایام الله دهه فجر، جشن بزرگ خانوادگی عید سعید مبعث و جشن انقلاب در حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی، قرآنی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ملایربا همکاری مرکز افق و هیئت امنای امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد.

پیامبر خاتم بود که با رستاخیز عظیم موجب بیداری انسان‌ها شد

 سلمان اسماعیلی در جشن بزرگ مبعث در آستان مقدس امام زاده عبد الله ملایر با اشاره به رستاخیز عظیم بشریت پس از بعثت نبی مکرم اسلام (ص) گفت:پیامبر اعظم در شرایطی به رسالت رسید که جهان از جهل، تعصبات کورکورانه و رسوم ضد انسانی و ضد بشری،   سرشار بود و به حدی که دختران نوزاد توسط مردان جاهل آن عصر زنده به گور می شدند و این پیامبر خاتم بود که با رستاخیز عظیم موجب بیداری انسان ها شد.

 فرماندار ویژه ملایر  افزود: زورگویان عالم در همان عصر نیز عدالت خواهی و کرامت بخشیدن به انسانیت را توسط پیامبر برنتابیدند و هرچه توانستند در شعب ابی طالب و غزوه های مختلف بر علیه نهال نو پای رسالت دشمنی ورزیدند.

پیامبر خاتم بود که با رستاخیز عظیم موجب بیداری انسان‌ها شد

وی با بیان اینکه در این ۴۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی نیز همان جریان فکری زر و تزویر قصد نابودی انقلاب بزرگ ملت ایران را داشت  تصریح کرد: هرکسی با این انقلاب دشمنی کرد به عاقبت شوم گرفتار شد.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش  با اشاره به اینکه تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان کوتاهی باقی است گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات نصرت بخش دین خدا و انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه خداوند با هیچ قومی عقد اخوت ندارد اما تا مادامی که ملت ایران تحت هدایت ولی فقیه باشند و این جریان عظیم را یاری کنند نصرت الهی شامل حالشان خواهد بود افزود:  این انقلاب اسلامی است که امروز فرهنگ ایثار و مقاومت را در سراسر منطقه و جهان منتشر نموده است.

پیامبر خاتم بود که با رستاخیز عظیم موجب بیداری انسان‌ها شد

 فرماندار ملایر اضافه کرد: مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار و دیده بان بصیر این نهضت بزرگ از آحاد مردم مشارکت حداکثری و پرشور در انتخابات را خواسته اند و همه ما وظیفه داریم با تبلیغ و تبیین چهره به چهره باعث رقم خوردن این اتفاق مبارک باشیم و شک نداریم انتخابات پرشور ضامن امنیت و اقتدار کشور است.

همزمان با ایام الله دهه فجر، جشن بزرگ خانوادگی عید سعید مبعث و جشن انقلاب در حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی، قرآنی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ملایربا همکاری مرکز افق و هیئت امنای امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد.

پیامبر خاتم بود که با رستاخیز عظیم موجب بیداری انسان‌ها شد

اجرای  گروه سرود آوای مهدوی  مدیحه سرایی تعدادی از مداحان برجسته شهرستان  و تجلیل از اسامی احمد و محمد که در بدو ورود ثبت نام کرده بودند با انجام قرعه کشی و هدیه سفر به کربلای معلی برای چهار نفر از اسامی و جوایز نفیس دیگر از برنامه های این جشن بود.

پیامبر خاتم بود که با رستاخیز عظیم موجب بیداری انسان‌ها شد

فاطمه رحمتی ملایر

کد خبر 1748975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha