امروز شعار انقلاب اسلامی شعار جهانی است

امام‌جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره به تحرکات اخیر مردم جهان در حمایت از مردم غزه گفت: امروز شعار انقلاب اسلامی، " مرگ بر امریکا" و " مرگ بر اسرائیل" شعار جهانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام  رضا جوکار امام‌جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به دلیل پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: در روز شنبه ۲۱ بهمن سال ۱۳۵۷ به فرمان امام‌راحل ملت شریف ایران حکومت نظامی شکسته شد و انقلاب اسلامی در ۲۲بهمن ماه به پیروزی رسید.

وی در ادامه گفت: ۳عنصر ایمان به خدا، رهبری الهی امام راحل و وحدت و انسجام ملی باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد. در ان روزهای سخت مردم به سخنان امام راحل گوش فرا دادند و امروز نیز با هدایت داعیانه امام‌خامنه ای(حفظه الله) ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.
حجت الاسلام جوکار در ادامه گفت: امروز شعارهای انقلاب اسلامی" مرگ بر امریکا" و " مرگ بر اسرائیل" شعار جهانی شد و وجود شهدای عزیز چون شهید امروز پاکدشت سند جنایت آمریکا و اسرائیل جنایتکار و خونخوار است.
امام جمعه پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: امروز جهان به جمله امام راحل(انقلاب ما انفجار نور بود و در جهان صادر می شود) رسیدند. تجمعاتی که امروز در مقابل کاخ سفید و پارلمان امریکا می شود و شعار انقلاب اسلامی سر داده می شود خود نشانه از صادر شدن ارزش های انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1749068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha