راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، قدردانستن نعمت عظیم انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اداء شکر و قدردانستن نعمت عظیم انقلاب اسلامی است و حماسه ۲۲ بهمن، گواه شجاعت ایمانی یک ملت، نماد نصرت الهی، است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،  حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌ امام جمعه شهرستان پردیس ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی، به اقدامات وزارت اطلاعات در ضربه فرامرزی به موساد و بیانیه وزارت اطلاعات در شناسایی، کشف و ضربه‌زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور دنیا از سوی سربازان گمنام امام زمان(علیه السلام) اشاره کرد.

وی گفت: این یعنی جلب و افزایش همکاری‌های کشورهای همراه و غیرمتخاصم با ایران و لو رفتن جاسوسانی که اقدامات ضدامنیتی قابل توجهی علیه مردم و کشورشان انجام داده‌اند که باید همتراز با رژیم صهیونیستی محاکمه شوند.

امام جمعه پردیس با اشاره به فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ابراز کرد: حماسه‌آفرینی مردم باغیرت، وفادار و بصیر ایران اسلامی در رویداد راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، از جمله رویدادهایی است که مبتنی بر آموزه‌های قرآنی بوده، می‌تواند تحلیل‌های قرآنی متعددی داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حضور در صحنه‌ از جنس عمل صالح است، تاکید کرد: منطق قرآن، حضور در صحنه را یک مسوولیت مؤمنانه و یک تعهد ایمانی می‌داند و هر نوع حضور تأثیرگذار به نفع جبهه حق را، عمل صالح معرفی می‌کند و حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن، بی‌تردید عمل صالح و عبادت است.

وی با بیان اینکه حماسه مردمی ۲۲ بهمن، شکرانه نعمت استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، است، اذعان کرد: مردم غیور ایران، انقلاب کردند و بر سه ننگ و حقارت بزرگ و تاریخی شوریدند.

امام جمعه پردیس انقلاب اسلامی را هدیه الهی دانست و افزود: استعمار و وابستگی، استبداد و اختناق، و سوم بی‌عدالتی، بی‌اخلاقی و بی‌دینی و به حکم «إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّیٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ» خدای متعال در عوض این سه نکبت، سه موهبت و افتخار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را با نعمت انقلاب اسلامی به مردم ارزانی داد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اداء شکر و قدردانستن نعمت عظیم انقلاب اسلامی است زیرا شکر نعمت در بقاء و برکت نعمت بسیار مؤثر بوده و حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، شاخص اداء امانت الهی است.

وی در پایان بیان داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد اعتصام جمعی به حبل الله و حماسه ۲۲ بهمن، نماد و نشان بارز وحدت، اتحاد و هم‌دلی و به تعبیر مکرر امام خمینی(ره)، «وحدت کلمه» است و حماسه ۲۲ بهمن، گواه شجاعت ایمانی یک ملت، نماد نصرت الهی، است.

کد خبر 1749087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha