نمایش خاطرات انقلاب مشهد در شهر فرنگ

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهدگفت: به مناسبت دهه مبارک فجر دستگاه‌های شهرفرنگ مجهز به عینک های واقعیت مجازی برای مرور فیلم‌ها و تصاویر روزهای انقلاب در مشهد در ایستگاه‌های مترو این شهر نصب شده است.

سیدجلیل بامشکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهارکرد: یکی از تفریحات نوستالژیک و قدیمی مرسوم در گذشته که برای نمایش عکس‌های ارزشمند و زیبا در شهرها وجود داشت دستگاه‌های شهر فرنگ بود.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و گرامیداشت آن دوران و همچنین مرور خاطرات شیرین انقلاب و افزایش نشاط شهروندان در چهار ایستگاه قطارشهری مشهد دستگاه‌های شهر فرنگ جانمایی شده که محتوا درون این دستگاه‌ها، تصاویر و فیلم‌های کمتر دیده شده از انقلاب اسلامی در شهر مشهد است.

مرور خاطرات انقلاب مشهد در شهر فرنگ

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: این دستگاه‌ها که برای اولین بار مجهز به عینک‌های واقعیت مجازی شده اند، در چهار ایستگاه قطارشهری در میدان سعدی، چهارراه لشکر، فلسطین و شهید مفتح جانمایی شده و شهروندان مشهدی می‌توانند به صورت رایگان تصاویر و فیلم‌های داخل این دستگاه‌ها را مشاهده کنند.

پایان پیام/

کد خبر 1749145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha