انتخابات اساس انقلاب و موجودیت نظام است

قناعت گفت: اساس این انقلاب و موجودیت نظام همین انتخابات است که موجب اقتدار ملی،  انسجام و وحدت ملی و نشان پویایی بوده و به ما قدرت چانه زنی می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز در جمع مردم روستای نرم سرایان اظهار داشت: آمریکا اخیرا تلفاتی در سوریه، لبنان و عراق داده که حیث اطلاعاتی و امنیتی او زیر سوال رفته است، و جلساتی در شورای امنیت برگزار کرده است. 

وی به امنیت خوب ایران اشاره کرد و گفت: این امنیت نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی ایران در حوزه نرم به یک اقتدار و پایداری رسیده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تهدیدهای نظامی آمریکا، افزود: در حوزه سخت افزاری هم به امنیت پایدار رسیده ایم، اگر موشک بزنند ما هم موشک می زنیم و ایران به در جه ای از ثبات رسیده است.

قناعت ادامه داد: خوشبختانه بعد از استقرار دولت سیزدهم کشور به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

به گفته وی؛  حضور مسئولان در بین مردم یعنی اینکه این دولت مردمی و جهادی پای کار است و در تمام استان های کشور برای خود مسئولیت های جدید می گذارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ما همیشه مشکلاتی داریم اما نگاه ما به درخواست‌های مردم،  نگاه رو به جلو است.

قناعت با اشاره به انتقال آب و گاز به استان و یا پروژه های راه آهن و بهداشت و درمان استان،  افزود: فضای همدلی، کاری و خدمتگذاری خوبی در استان بهوجود آمده است.

وی با بیان اینکه آمریکا نمی تواند جلوی یمن،  لبنان و حشدالشعبی و سوریه را بگیرد،  گفت: کانون مقاومت  جمهوری اسلامی است و ما کارهای بزرگی انجام می دهیم که رسانه های قوی اصلا آن را بیان نمی کنند، اما برای نقطه ضعف های ما بسیار کار می کنند.

وی با اشاره به پروژه ناامید و دل سرد سازی مردم توسط دشمن،  ادامه داد: در حوزه نظامی و  پیشرفت های علمی، دشمن نتوانست موفق  عمل کند، لذا به سمت مایوس کردن مردم از نظام رفته است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تبلغات دشمن برای رای ندادن در انتخابات،  گفت: اساس این انقلاب و موجودیت نظام همین انتخابات است،  و موجب اقتدار ملی،  انسجام و وحدت ملی و نشان پویایی بوده و به ما قدرت چانه زنی می دهد.

به گفته وی؛  نگاه مردم مظلوم غزه به مردم ایران است،  لذا هدف گیری دشمن این است تا درصد مشارکت مردم را پایین بیاورد.

استاندار خراسان جنوبی نظام را پدر و ملت را فرزند خانواده عنوان کرد و گفت: پدر فرزندانی دارد و این پدر نمی تواند همه درخواست های فرزندان را تامین کند،  باید حواسمان جمع باشد تا هر کدام رسانه باشیم.


قناعت افزود: فضای روانی اقتصادی به حضور ما در انتخابات و  پشتوانه مردمی بر می گردد و دولت انگیزه کار بیشتری خواهد داشت.

وی با اشارا به اقدامات دولت سیزدهم طی دو سال‌گذشته،  گفت: در هشت دولت  گذشته تنها ۱۲ هزار زمین وارد حریم شهر شده بود،  اما طی این دو سال گذشته در استان ۵ هزار هکتار وارد حریم شهر شده است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: خشکسالی در خراسان جنوبی جدی است و انتقال آب از دریای عمان با ۵۰ هزار میلیارد تومان در دستور کا  است.

قناعت تصریح کرد: فضای کشور فضای کاری شده است و رهبری از آن به عن. ان کارگاه سازندگی یاد کردند،  پشتوانه این نظام، مردم هستند که در روز قدس،  انتخابات و ۲۲ بهمن خود را نشان می دهد.

وی افزود: ۵۴۵ معبر روستا در هشت ساله دولت گذشته آسفالت شد اما یک سال و نیم دولت سیزدهم ۴۹۵ روستای استان آسفالت شده است که هنوز در حال اجرا هم است.


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به آسفالت یک روستای سرایان در سال ۹۹، گفت: در سال ۱۴۰۰، ۹ روستا و در سال ۱۴۰۱،  ۱۱ روستا با ۵۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت شد،  یعنی در طول این دو ساله ۱۱۰ هزار متر مربع از معابر روستایی سرایان آسفالت شده است که کار بزرگی است.

وی در پایان ابزار امیدواری کرد مدیران ما فضای کاری و همدلی را ادامه دهند و خسته نشوند.

گفتنی است مقرر ش  درخواست های مردم این روستا طی جلسه ای با حضور مسئولان متولی پیگیری شود.

کد خبر 1749326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha