حمله جبهه استکبار به جبهه مقاومت از سرناچاری و استیصال است

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده و اقشار مختلف مردم در ورامین برگزار شد و مهندس چمران در این مراسم گفت: دشمنان از سر ناچاری به یمن، سوریه، لبنان و جبهه مقاومت عراق حمله حمله می کنند که جبهه مقاومت را ناامید کنند ولی بدانند این ملت ها با حمایت های ایران قطعا پیروز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، مردم انقلابی و ولایتمدار دیار پانزده خرداد با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در راهپمایی ۲۲ بهمن در حالی که شعارهای " مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، ملت ما بیدار است، مطیع امر رهبریم و جمهوری اسلامی عزت این میهن است" سر می دادند از  میدان امام حسین (ع) به سمت مسجد جامع راهپیمایی کردند.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم گفت:خدا را شاکر هستیم که در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر شهید پرور و ولایتمدار ورامین مهمان شما هستم
وی افزود: هر انقلاب بر سه اصل استوار است و اصل اول آن تفکر و فلسفه آن است و انقلاب  ما برگرفته از تفکر و مکتب اسلام بوده و است و اولین شعارهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی حکومت اسلامی بود و امام عزیز و بزرگوار در پانزده خرداد سال ۴۲ که ورامینی ها بخش اعظم این حماسه‌ بزرگ بودند، با همین شعار حرکت تاریخ ساز خود را آغاز کردند.  
چمران دومین اصل را رهبری مدبرانه برای یک انقلاب با دوام عنوان کرد و بیان داشت: امام خمینی (ره) یک شخصیت بزرگ، انقلابی و فقیه عالیقدر بزرگی بود و اصلا با رهبران سایر جنبش ها و انقلاب ها قابل قیاس نیست و ادامه دهنده راه ایشان امام خامنه ای هستند که یک مجتهد الهی و با نگرش  حکیمانه در سیطره عالم هستند.  
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اصل سوم انقلاب ها استفاده از سلاح و جنگ هستند ولی انقلاب ما با قیام و شهادت مردم به پیروزی رسید و سلاح ما از پانزده خرداد سال ۴۲ پدیدار شد و تا به نسل امروز رسید که سرآمد آنها شهید سلیمانی می باشند که یک شخصیت کامل در جهان هستی می باشند.  
وی به نقش مردم دیار پانزده خرداد در وقوع انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شهرستان ورامین در پانزده خرداد آغاز نهضت بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی شد و این مسیر در مقاطع مختلف در طول انقلاب اسلامی نیز ادامه داشته و دارد.  
چمران تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها را همین شهادت مردم در راه تثبیت آن دانست و گفت : ما ملت امام حسین (ع) و عاشورا هستیم و توحید کلمه و کلمه توحید بعلاوه حفظ وحدت شعار و عمل ما است.  
رئیس شورای اسلامی شهر تهران وعده رهبران انقلاب اسلامی را در نابودی اسرائیل محقق شده دانست و  بیان داشت: ما با حماسه آفرینی های مردم فلسطین و حمایت های جبهه مقاومت یقینا شاهد نابودی جبهه کفر خواهیم بود.  
چمران با اشاره به توطئه های دشمنان در خارج از مرزها برعلیه ایران اسلامی اظهار داشت: دشمنان داعش را بوجود آوردند که بساط انقلاب اسلامی را برچیدند ولی شهدای ما بساط آنها را برچیدند و اکنون همین دشمنان از سر ناچاری به یمن، سوریه، لبنان و جبهه مقاومت عراق حمله حمله می کنند که جبهه مقاومت را ناامید کنند ولی بدانند این ملت ها با حمایت های ایران قطعا پیروز خواهند شد.  
وی در پایان در خصوص انتخابات پایان سال جاری بیان کرد:در انتخابات پیش رو همین مردمی که امروز تاریخ دیگری را به نام خود با موفقیت ثبت کردند، باز هم حماسه خواهند آفرید و بیست و دو بهمن طلیعه ای بر آغاز حماسه بزرگ انتخابات ۱۱اسفند خواهد شد و با بهترین انتخاب ادای دین خود را به ساحت مقدس شهدا خواهند کرد و بدانیم شهدا از ما انتظار دارند که ما ادامه دهنده راهشان باشیم و قدرت و صلابت انقلاب اسلامی را این حضور در انتخابات تثبیت خواهد کرد.

کد خبر 1749426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha