مجاهدت ها و ایستادگی ملت پای انقلاب رمز اقتدار کشور است

دهقان گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی، دفاعی، صنعتی، کشاورزی، موشکی، پزشکی و اقتصادی کاملا مشخص است هر چند این به معنای انکار ضعف‌ها و مشکلات نیست ولی باید موفقیت‌ها را نیز به خوبی بینیم و معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمد دهقان- معاون حقوقی رئیس دولت سیزدهم در راهپیمایی ۲۲بهمن ساری که از ساعت ۹و ۳۰دقیقه صبح از میدان ساعت آغاز و به میدان امام خمینی(ره) ختم شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای فجر آفرین و ادای احترام به مقام شامخ امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قدردانی از حضور پر شور و شعور مردم انقلابی مرکز مازندران در جشن ۴۵سالگی انقلاب اظهار کرد: امید می رود حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲بهمن مقدمه ای برای مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی باشد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در طول سال های قبل از پیروزی انقلاب گرفتار حاکمان مستبد بودند، افزود: در چند صد سال قبل از انقلاب به دلیل حقارت و سرسپردگی پادشاهان بخش اعظمی از کشور را از دست داده بودیم.

دهقان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در طول این ۴۵سال از هیچ کوششی برای ضربه زدن به استقلال جمهوری اسلامی دریغ نکردند، گفت: دشمنان با راه انداختن جریان تروریستی منافقین، جنگ تحمیلی، توطئه تجزیه کشور و ... تلاش کردند ملت را به وابستگی و سرسپردگی بکشانند اما مردم با جنگ و دندان و پیروی از ولایت فقیه توطه های دشمنان انقلاب را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

وی به تحریم های ضالمانه دشمنان انقلاب برای فلج شدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: به لطف خداوند متعال و تکیه بر توان نخبگان و حمایت مردم و رهبری ایران اسلامی از تحریم ها عبور کرد.

دهقان با بیان اینکه ایران در قبل از انقلاب کشور وابسته در حوزه های پزشکی، نظامی و ... بود اما امروز نه تنها سلاح وارد نمی کنیم بلکه کشورهای توسعه یافته در صف خرید تجهیزات نظامی و موشکی ایران اسلامی قرار دارند، ادامه داد: خداود متعال را شاکریم ایران اسلامی در حوزه های دارو و درمان، نظامی، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و ... درحال توسعه و پیشرفت است.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب و با کار شبانه روزی دولت سیزدهم در مسیر پیشرفت قرار داریم و به زودی آثار و عملکرد این پیشرفت بر مردم نمایان خواهد شد.

دهقان تاکید کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های  مختلف علمی، دفاعی، صنعتی، کشاورزی، موشکی، پزشکی و اقتصادی کاملا مشخص است هر چند این به معنای انکار ضعف‌ها و مشکلات نیست ولی باید موفقیت‌ها را نیز به خوبی بینیم و معرفی کنیم.

کد خبر 1749428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha