قدردانی امام جمعه شهرستان مارگون از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه شهرستان مارگون در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، متن پیام پیام قدردانی امام جمعه شهرستان مارگون از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ به شرح ذیل است:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

اینک بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام ایستادگی و پایمردی ملت شریف ایران در گوش حقیقت خواهان جهان طنین انداز شد و بار دیگر کشور عزیزمان ایران اسلامی به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و ناامیدی تبدیل نمود.

ملت مقاوم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، بارها با حضور حماسی و انقلابی خود در مراسمات و مناسبت‌های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس کرده است.

اینجانب برخود لازم می دانم از آحاد مردم فهیم، بصیر، زمان‌ شناس و ولایت مدار کشور عزتمند ایران خاصه غیورمردان و شیرزنان شهرستان مارگون که با شکوهی بیش از سال‌ های گذشته در این راهپیمایی ملی حماسه آفریدند و در به اهتزاز نگهداشتن پرچم اقتدار ایران قوی نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم مردم غیور و سلحشور کشور عزیزمان خود را برای انتخاباتی باشکوه آماده کنند و تداوم بخش مسیر عزت ایران اسلامی باشند.

رحم الله خواجه پور، امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مارگون

کد خبر 1749520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha