اجرای طرح کاروان سلامت با ارائه خدمت به ۱۰۰ نفر در کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفیعی از اجرای طرح کاروان سلامت به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و عید مبعث در کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون خبر داد.

محمدجعفر شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و عید مبعث اظهار داشت: طرح کاروان سلامت از طرح های ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کاروان بیش از ۱۰۰ نفر از ساکنین روستا از خدمات ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی، سنجش فشار خون، مشاوره تغذیه توسط کارشناس تغذیه، مشاوره روانشناسی توسط روانشناس بهرمند شدند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خاطر نشان کرد: در این کاروان اعزامی کمپین آموزشی با هدف آموزش و ارتقای مهارت های عمومی جوامع محلی و روستایی شامل آموزش آمادگی در برابر مخاطرات و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای کودکان تشکیل شد.

شفیعی یادآور شد: این کاروان همچنین با هدف اجرای برنامه شاد برای کودکان روستا سرگرمی های متنوعی همچون کاردستی، نقاشی، بازی های گروهی، شعر خوانی، نقاشی ایجاد کردند.وی با تشکر و قدردانی از تمامی عوامل اجرایی کاروان سلامت گفت: طرح کاروان سلامت به مناسبت های مختلف با اعزام به مناطق کم برخوردار و محروم با هدف کمک به بهبود سطح سلامت جامعه انجام می شود و امید داریم این حرکت خیرخواهانه ادامه داشته باشد.

کد خبر 1749553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha