تشریح برنامه‌های اداره اساتید حوزه‌های علمیه خواهران در هفته تکریم مقام استاد

رئیس اداره ارتقاء و ارزیابی اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برنامه‌های این اداره را به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت مجاهد شهید مرتضی مطهری و هفته تکریم مقام استاد تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه علمیه خواهران، صدیقه سیدتاج‌الدین، صبح امروز در گفت‌وگویی خبری به مناسبت فرارسیدن هفته تکریم و بزرگداشت مقام استاد، با اشاره به کلام امام علی(ع) که فرمودند «ای مومن این علم و ادب است که بهای وجود توست»، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سالروز  شهادت مجاهد شهید دکتر مرتضی مطهری و هفته تکریم مقام استاد، اداره اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ضمن پاسداشت مقام این معلم شهید، برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده است.

رئیس اداره ارتقاء و ارزیابی اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: انتشار روزشمار هفته تکریم مقام استاد از دوازدهم تا هجدهم اردیبهشت ماه و ارائه محتواهای متناسب علمی ذیل هر عنوان، نخستین فعالیتی است که در این خصوص برنامه‌ریزی شده است.

وی تشریح کرد: عزت نفس و جلوه‌های نورانی آن در تربیت اخلاقی طلبه تراز، استاد و نشاط علمی، من یک معلم هستم، استاد و فریضه جهاد تبیین، استاد و نقش موثر در گفتمان علمی و فرهنگ دینی، استاد و گام‌های تدریس کیفی، استاد و انس با فناوری‌های نوین آموزشی، عناوین نامگذاری شده برای روزشمار هفته تکریم مقام استاد در حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور است.

سیدتاج‌الدین مطرح کرد: تخصیص و واریز هدیه تکریم مقام استاد برای اساتید دارای تدریس در دو نیمسال جاری نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته دنبال می‌شود.

وی افزود: برگزاری دو ویژه وبینار سراسری نیز به این مناسبت برنامه‌ریزی شده که وبینار «عزتمندی استاد و جلوه‌های نورانی آن در تربیت طلبه تراز اخلاقی» را حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل مدیر محترم مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و وبینار «گام های تدریس کیفی» را حجت‌الاسلام والمسلمین حکیم، استاد سطوح عالی حوزه و دانشگاه برای اساتید ارائه می‌کنند.

رئیس اداره ارتقاء و ارزیابی اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: اعتقاد و باور اداره اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران همواره بر این است که همراهی، جلب مشارکت و ایجاد حس تعلق پذیری به نظام آموزشی در اساتید گرانقدر مجموعه، سبب پویایی این نظام بوده و تعریف سازوکارهای حسن اعتماد اساتید، از فعالیت‌ها و کار ویژه‌های این اداره تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1760993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha