شهیده فائزه رحیمی معلم تراز انقلاب اسلامی است

صحرایی با بیان اینکه پیام شهیده رحیمی همان پیام سردار سلیمانی یعنی اتحاد در برابر دشمن است گفت: شهیده فائزه رحیمی معلم تراز انقلاب اسلامی در تحقق سند تحول اموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم تشییع پیکر شهیده فائزه رحیمی از شهدای حادثه ترور سالروز بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی گفت: صحبت کردن در مورد مقام شهید و شهیدان کار دشواری است که از عهده هر کسی بر نمی آید. ما شهادت این شهیده عزیز و ۲۳ دانش آموز مظلوم را در حادثه کرمان در ادامه شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید رضی و شهید العاروری و دیگر شهدای مقاومت می دانیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: همان طور که سردار سلیمانی بعد از شهادت خود راهگشایی کردند و تبدیل به مکتب شهدا شدند، این شهیده دانشجوی معلم یک راه جدید و یک الگوی زنده برای تربیت معلم خواهد بود. آموزش و پرورش یک معلم و ۲۳ دانش آموز را به مثابه یک کلاس برای انقلاب و جبهه مقاومت کرد، ما این کلاس را برپا خواهیم داشت و راه او را ادامه می دهیم.

وی ادامه داد: امروز این دانشجو، استاد است و نشان داد برای قیمتی شدن چه باید کرد. برای شهید شدن باید شهیدانه زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه نام او در گروه دانشجویان فعال و دغدغه مند تربیت معلم و در تراز انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: او از جمله معلمانی بود که می دانست اگر معلمان درست شوند، همه چیز درست می شود و راه اصلاح تمام امور اصلاح تربیت معلم است. او می دانست معلمان محور تحولات خوب در جامعه هستند و بعد از شهادتش دیدید که حرف های او بیشتر شنیده شد. بعد از شهادت بیش از هر زمان دیگر قیمتی می شود و این همان پیام سردار سلیمانی است.

صحرایی تصریح کرد: شهیده فائزه رحیمی به هیچ جناح و گروهی متعلق نیست و متعلق به کل نظام است و همان پیام سردار سلیمانی را برای ما زنده کرد و پیام او همان پیام سردار سلیمانی است، اتحاد در مقابل دشمنان و قاتل او همان قاتل سردار سلیمانی است. او به ما نشان داد دشمن شناسی خار چشم دشمن است. دشمن همه کار می کند که ما در مورد او تحقیق نکنیم.

وی اظهار کرد: امروز ما از سر شعور برای معلم خود می گرییم. دشمن امروز ما همان داعش آمریکایی و اسراییلی است و امروز با احترام به این شهیده بزرگ شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر استکبار را سر می دهیم.

وی گفت: کار شهیده ما درس آموز بوده است، او معلم بودن و معلمی کردن را خوب آموخت و ماموریتش را به خوبی انجام داد و امروز ما به او می گوییم خواهر عزیز و دختر نازنینت راهت را ادامه می دهیم، در تربیت معلم به نامت معلمان زیادی را تربیت می کنیم و به نامت مدرسه خواهیم ساخت و تو هم مانند دیگر شهدا فرقان شدی.

صحرایی ادامه داد: خداوند شهادت شهید را در دنیا در جایی قرار می دهد که الگوی تمام دنیا می شود و راه را برای آیندگان باز می کند. با تمام وجود افتخار می کنیم این دانشجو معلم همان الگویی است که ما می خواهیم تربیت می کنیم، همان دانشجو معلم تراز انقلاب اسلامی که می خواهد سند تحول را محقق کند. ما از ابتدا به دنبال تربیت این معلمان بودیم.

وی گفت: شهیده فائزه رحیمی با فدا کردن جانش راه تحقق سند تحول را برای کشور ما هموار کرد. او شاگرد و همکلاس خوب مکتب امام حسین است و این راه را ادامه می دهد. ما با خانواده او عهد می بندیم و نخواهیم گذاشت نامش در خاک بماند.

کد خبر 1742968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha