برگزاری مراسمات و جشن‌ها برای هدایت معنوی و شکل‌گیری آگاهی مردم یک ضرورت است

امام جمعه یاسوج برگزاری مراسمات و جشن‌ها را برای هدایت معنوی و شکل‌گیری آگاهی مردم یک ضرورت دانست و گفت: برگزاری جشن‌ها ‌قلب ها را نیز روشن می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در نشست بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: آن چیزی که همه عالم از ملک تا ملکوت، انبیاء الهی و ائمه اطهار (ع) منتظر وی هستند، ظهور حضرت مهدی (عج) است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: نظام تکوین بر محور او می‌چرخد و انتظار روزی را می‌کشند که حضرت مهدی (عج) ظهور کند، حکومت جهانی را تشکیل دهد و انسان را به سوی معنویت و اخلاق هدایت کند.

وی خاطرنشان کرد: امام عصر (عج) عصاره همه انبیاء و اولیای الهی است تا آرزوی آنها را محقق کند.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه خداوند نیز منتظر ظهور حضرت مهدی (عج) بوده تا حق مطلق را حاکم کند، افزود: تاکنون جهل و نادانی و ستمگران اجازه ندادند که انبیاء و اولیای الهی به تربیت صحیح و هدایت بشر بپردازند که این کار با ظهور حضرت مهدی (عج) اتفاق می‌افتد.

وی بیان کرد: طبیعت حکومت پهلوی این بود که جلوی برگزاری شعائر دینی و اسلامی را می‌گرفت و اگر امروز چنین حکومتی حاکم بود، خبری از دین، مذهب و اعتقادات الهی در جامعه وجود نداشت.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری جشن‌های مختلف که به برکت نظام و حکومت جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد، ادامه داد: این انقلاب به لطف الهی و حمایت مردم به وجود آمد و نام حضرت مهدی (عج) در همه دنیا و مکاتب می‌چرخد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج برگزاری مراسمات و جشن‌ها را برای هدایت معنوی و شکل‌گیری آگاهی مردم یک ضرورت دانست و یادآور شد: برگزاری جشن‌ها ‌قلب ها را نیز روشن می‌کند.

وی ضمن اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مقدمه‌ای برای انقلاب مهدوی است، خواستار برگزاری جشن‌های مهدوی در مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها، ادارات و محلات شد.

کد خبر 1749681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha