ضرورت تعامل بین ارکان مسجد / موازی کاری ها حذف شود

حجت الاسلام کوهساری با بیان اینکه در محیط مسجد باید بین ارکان مسجد تعامل وجود داشته باشدگفت: باید برای  مدیریت فعالیت ها در زمینه اجرای برنامه ها تقسیم بندی صورت پذیرد  و موازی کاری ها حذف شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛ حجت الاسلام رضا کوهساری- رئیس دفترنهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های سمنان در نشست با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه در محیط مسجد باید بین ارکان مسجد تعامل وجود داشته باشدگفت: برای  مدیریت فعالیت ها باید در زمینه اجرای برنامه ها تقسیم بندی صورت پذیرد  و موازی کاری ها حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه امام جماعت محوریت برنامه های مساجد باشد ادامه داد:  سایر ارکان مسجد با هماهنگی و تعامل و با یک تشکیلات خوب برنامه ها را در مسجد اجرا کنندتا به بهترین نحو برنامه های فرهنگی هنری در مساجد رونق گیرد.

حجت الاسلام کوهساری در خصوص برگزاری طرح های قرآنی با محوریت کانون های مساجد بیان کرد: این گونه فعالیت های جریان ساز می تواند با همکاری سایر ارکان مساجد برگزار شود و در بحث قرآنی مسجد کانون فرهنگی هنری این مسئولیت را  بر عهده گیرد تا بصورت ویژه در این حوزه خدمتی کرده باشد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های سمنان با بیان اینکه آموزش در حوزه قرآن برای قشر نوجوانان در دستور کار کانون ها باشد، افزود:  همچنین در حوزه سرود و برنامه های هنری کانون ها بیش از پیش تلاش کنند و با همکاری بسبج در این زمینه برنامه های بهتری برگزار شود.

حجت الاسلام کوهساری با تاکید بر اینکه از کانون ها صرفا کار خدماتی خواسته نشود، تصریح کرد:  برای قشر جوان و نوجوان سرمایه گذاری کنید و متمرکز باشید و تلاش شود تا این قشر خودشان فرهنگی شوند و در توانمند سازی اعتقادی نوجوانان و جوانان بیشتر کار شود.

وی گفت: ایجاد انگیزه برای نوجوانان و جوانان با برگزاری اردوهای تفریحی آموزشی می تواند در این راستا تاثیرگذار باشد. و همچنین آموزش ها در حوزه های قرآنی بیشتر شود و به کودکان و نوجوانان مسئولیت داده شود و کانون، خدمات فرهنگی مساجد را پوشش دهد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های سمنان افزود: در زمینه  تاسیس کانون فرهنگی هنری در مساجد دانشگاه های استان  با مسئولین نهادها در دانشگاه ها مطرح خواهد شد.

کد خبر 1749788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha