سپاه پاسداران محبوب مردم است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: سپاه در ایثار و فداکاری تا تقدیم جان و در خدمت به مردم در عرصه‌های فرهنگی و عمرانی محبوب مردم و خداوند و رهبری معظم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی،   امروز(۲۴بهمن) در جمع کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به مناسبت روز پاسدار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارداشت: التزام سپاه به اسلام و تبعیت از ولی‌فقیه موجب محبوبیت سپاه شده است.

 نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه توفیقات سپاه پاسداران به خاطر اقتدا به امام حسین(ع) است، افزود: سپاه در ایثار و فداکاری تا تقدیم جان و در خدمت به مردم در عرصه‌های فرهنگی و عمرانی محبوب مردم و خداوند و رهبری معظم است.

وی ادامه داد: ساختار تربیتی و آموزشی در بخش‌های مختلف موجب شده که سپاه امروز مقتدر و با دانش نظامی موجب عزت ایران اسلامی شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: شبکه ایمانی و فراگیری دانش نظامی در کنار جدا نشدن از مردم از مولفه‌هایی است که در توفیقات سپاه پاسداران نقش بسزایی داشته است.

انتخابات پرشور اقتدار آفرین است

وی در ادامه بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد وگفت: اهمیت دادن به امور سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات به هر فردی لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه التزام سپاه به اسلام و تبعیت از ولی‌فقیه موجب محبوبیت سپاه شده است، عنوان کرد: انتخابات بر سرمایه اجتماعی می‌افزاید و سبب اقتدار ملی می‌شود.

کد خبر 1749869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha