مصمم به اهتزاز پرچم توحید هستیم

حجت‌الاسلام ادیانی تاکید کرد: مصمم هستیم پرچم لااله الاالله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، سه‌شنبه(۲۴ بهمن) در یادواره شهدای انتظامی حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه گفت: خون شهدا برای انتظام جامعه مومنین، اعتلای کلمه توحید، حرکت جدید جامعه و تزریق خون به پیکر بی رمق جامعه است که درخت اسلام با این خون‌ها تناور و پرثمر می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به سخن شهید سلیمانی مبنی بر اینکه تا شهید نباشی شهید نمی‌شوی؛ افزود: شهید کسی است که قبل از شهادت بوی شهید از او استشمام می‌شود.

وی با بیان اینکه راه دیگری جز ایستادگی و جهاد در راه خدا که شهادت هم دارد؛ برای اهتزاز پرچم لااله‌الاالله بر قلل رفیع جهان نداریم؛ تصریح کرد: شهادت موجب دردمند شدن می‌شود اما پویایی و حرکت و تزریق خون به پیکره نیروهای مسلح و انقلابی جمهوری اسلامی است و هر شهید در هر کوی و برزن علامت و ستاره‌ای برای نشان دادن راه است.

حجت‌الاسلام ادیانی تاکید کرد: ما مصمم هستیم پرچم لااله الاالله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم و ابرقدرت‌ها و نوکران آنها مطمئن باشند دستان خون آشام جنایتکاران که همیشه دست آمریکا و اذناب او در چنین حوادثی آشکار است؛ کوتاه و به راه مبارزه با کفر و ستم و ظلم و شرک ادامه داده و به یاری خداوند در کنار بسیجیان جهان اسلام خواب راحت را از دیکتاتورها سلب می‌کنیم.

وی اظهار کرد: به طور مسلم خون شهدا اسلام و انقلاب را بیمه کرده و راه و رسم شهدا کورشدنی نیست که از فاجعه کرمان تا امروز فراجا ۱۰ شهید داده است.

سردار ناصر فرشید، فرمانده فراجا استان هم با بیان اینکه همه شهدا کاری کردند ماندنی و همیشه در اذهان هستند؛ افزود: به عنوان سرباز ولایت باید تلاش کرد شرمنده نباشیم.

وی با بیان اینکه تقدیم جان به عنوان موهبت الهی کار ارزشمندی است که شهدا انجام دادند؛ گفت: تنها سازمانی که بیشترین ارتباط و حضور مقابل دیدگان  مردم دارد شغل مقدس پلیس است که در همه ماموریت‌ها در جهت خدمت به مردم قدم برمی‌دارند.

فرشید تصریح کرد: رهبری مدال افتخار مجاهد فی سبیل الله به نیروهای انتظامی عطا کردند لذا ما باید همیشه روحیه جهادی داشته و بی منت و جان برکف خدمتگزار مردم باشیم.

کد خبر 1749884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha