نماز اول وقت، شاهراه صعود انسان است

حجت‌الاسلام رستگار، گفت: نماز اول وقت، شاهراه صعود انسان است و باید در کنار آن نیز قرائت قرآن، توسل به اهل بیت (ع) و توکل به خدا داشته باشیم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اهل بیت عصمت وطهارت (ع) مسیری را برای ما ترسیم کرده‌اند که باید در این مسیر حرکت کنیم تا به سرمنزل مقصود برسیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، افزود: یکی از دغدغه‌های بشر در طول تاریخ این بوده‌ که چرا او خلقت شده است و کسانی که علت و فلسفه آن را نمی‌دانند، دچار بحران هویت شده‌اند و کسانی هم که آگاه باشند، رستگار می‌شوند.

وی تصریح کرد: مسئله اصلی بشر همین است و دنیای غرب نتوانسته جوابی پیدا کند و بسیاری از دانشمندان آنها نیز به بی‌هویتی و پوچی رسیده‌اند.

حجت‌الاسلام رستگار، عنوان کرد: همانگونه که خداوند سبحان فرموده هدف از خلقت انسان، رسیدن به مقامی است که به‌غیر از خدا نبیند و تمام اشیا و موجودات خلق شدند تا انسان را به این جایگاه برسانند.

وی با بیان اینکه باید خودمان را از رذائل اخلاقی تخلیه کنیم و به دنبال جذب صفات خوب باشیم ادامه داد: نماز اول وقت، شاهراه صعود انسان است و باید در کنار آن نیز قرائت قرآن، توسل به اهل بیت (ع) و توکل به خدا داشته باشیم.

کد خبر 1749985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha