پاسداران و جانبازان با جان خود از آرمان های امام و انقلاب دفاع کردند

امام جمعه شیروان گفت: پاسداران و جانبازان همان بزرگمردانی هستند که در زمان لزوم با جان خود از ارزش‌های اسلام و آرمان‌های امامین انقلاب دفاع کرده و می کنند.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن تبریک میلاد با سعادت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم علیهماالسلام اظهارکرد: این ایام بزرگ برای ما ایرانیان یادآور تجلیل از جایگاه و زحمات پاسداران و جانبازان فداکار انقلاب اسلامی است.

 وی خاطرنشان کرد: ارزشمندی مقام پاسداران و جانبازان تا جایی است که خداوند متعال در سوره نساء مجاهدان را بر زمین نشسته ها برتری داده و مقام معظم رهبری سپاه را شجره طیبه می دانند.

 حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: خدا را شکر می کنیم که این شجره‌ی طیّبه، یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز به مرحله‌ قابل قبولی از توانایی‌ها و پیشرفت ها و بلوغ فکری و عملی رسیده است.

 رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان با اشاره به مقام و جایگاه والای جانبازان در وصف جانبازان بیان کرد: شهید و خانواده‌اش و جانباز و خانواده‌اش و اسیر و خانواده‌اش، جزو برجسته‌ترین انسان ها و شریفترین و عزیزترین آنها هستند و باید همان گونه هم با آنها معامله شود.

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه پاسداران و جانبازان سرافراز افتخار مملکت هستند، اضافه کرد: این ایام و ویژه روز و گرامیداشت آنان باید بزرگتر از همیشه یاد؛ شهامت، ایثار و از خودگذشتگی های آنان نباید فقط به یک روز خلاصه شود و باید همواره از این بزرگمردان تاریخ، الگو گرفت و به آنان افتخار کرد.

وی افزود: همچنین شجاعت و بصیرت آنان در دوران دفاع مقدس باید برای نسل امروز بیان شود و وظیفه ما است که به بیان آن بپردازیم.

کد خبر 1750071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha