کرمانشاه میزبان سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر است

برفی گفت:سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در بخش استان‌ها از بیست و سوم تا بیست و هشتم بهمن‌ماه سال‌جاری در حال برگزاری است.

جمال برفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به آغاز جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه، گفت:برگزیدگان جشنواره مناطق، هنرمندان و گروه‌های برتر مرکز استان و همچنین پنج استان همجوار شامل ایلام، لرستان، همدان، کردستان در این جشنواره به مدت سه روز حضور دارند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود:ا این جشنواره از ۲۵ تا ۲۷ بهمن جاری با حضور گروه های موسیقی از استانهای کرمانشاه، لرستان، همدان، کردستان و ایلام  در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره موسیقی فجر امسال علاوه بر بخش اصلی، یک بخش جنبی شامل موسیقی پاپ و موسیقی مقامی دارد که قبل و بعد از بخش اصلی جشنواره برگزار می شود.

برفی بابیان اینکه حضور عموم در این جشنواره آزاد و رایگان است تصریح کرد: این جشنواره در محل تالار انتظار، واز ساعت ۱۴ تا ۱۹ شب و ۱۹ تا ۲۲ شب  اجرا دارند.

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهارکرد: موسیقی مقامی با اجرای فرج علیپور، روز ۲۸ بهمن در محل تالار انتظار برگزار می شود و علاقمندان می توانند بلیت کنسرت فرج علیپور را از سایت www.iranconcert.com  تهیه کنند.

کرمانشاه میزبان سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر است

کد خبر 1750172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha