حضور فعالان کانون های مساجد آذربایجان غربی در رویداد تربیتی و قرآنی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: جمعی از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی برای ارتقای مهارت های تربیتی و قرآنی خود در رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآن حضور دارند.

محسن رضایی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: جمعی از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی برای ارتقای مهارت های تربیتی و قرآنی خود در قالب رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآن که در روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه سال جاری در حال برگزاری است، حضور دارند.

وی افزود: تداوم و جریان سازی هدفمند در مسیر تعالی دینی و ایمانی را از جمله اهداف رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآن است.

رضایی انسجام کار فرهنگی در جهت تقویت باورهای ایمانی را از مولفه های اصلی رشد کانون های مساجد دانست و ابراز امیدواری کرد که این رویداد در تحقق این مهم گامی موثر بردارد.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت مهارت های کاربردی مربیگری در میان فعالان کانون های مساجد، از حضور اساتید برجسته کشور در این رویداد خبر داد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی ادامه داد: این رویداد فرصتی مغتنم برای مربیان کانون ها خواهد بود تا با تبادل تجربیات و دانش افزایی، سطح فعالیت های تربیتی و قرآنی خود را ارتقا دهند.

مدیر ستاد کانون های مساجد استان در پایان خاطرنشان کرد: حضور مربیان آموزش دیده در این رویداد، زمینه رشد و پویایی برنامه های فرهنگی مساجد در مناطق و محلات کم برخوردار را فراهم خواهد کرد.

کد خبر 1750195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha