لزوم مطالبه‌گری کرمانی‌ها و وادار کردن مسئولین به پاسخگویی

ستاد انتخاباتی "بصیر" بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان که از ۱۵ بهمن ماه جاری به منظور روشنگری پیرامون اهمیت انتخابات اسفندماه جاری و لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات آغاز به کار کرده؛ چهارمین نشست گفتگومحور را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ستاد انتخاباتی "بصیر" بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر که از ۱۵ بهمن ماه جاری به منظور روشنگری پیرامون اهمیت انتخابات اسفندماه جاری و لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات آغاز به کار کرده؛ امروز (۲۶ بهمن) چهارمین نشست گفتگومحور را برگزار کرد.

چهارراه سمیه، مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، تقاطع شهید چمران و گلزار شهدا چهار مکانی است که تاکنون این ستاد تریبون آزاد، کافه گفتگو و کرسی آزاداندیشی برگزار و به ابهامات شرکت‌کنندگان پاسخ داده است.

برخی از مخاطبان این برنامه عدم مطالبه‌گری کرمانی‌ها را یکی از نقاط ضعف برجسته استان می‌دانند و برخی دیگر ناامید از عملکرد نماینده‌ها بودند.

در این میان برخی دیگر به شدت معتقد به حضور حداکثری در انتخابات هستند زیرا آن را در ارتباط مستقیم با امنیت ملی کشور می‌دانند.

موضوع اقناع جوانان، میدان دادن به ایشان برای طرح ابهامات و سوالاتی که دارند، وادار کردن مسئولین به پاسخگویی، دقت در انتخاب صحیح، چرایی رای دادن و... از جمله مسائل مطرح شده در این گفتگوها است.
در نشست امروز نیز مردم مسائل و سوالاتی درباره بحث تایید صلاحیت‌ها و شورای نگهبان و از واقعه گلزارشهدا و مسئولیت آن و ... سوال کردند که به آن پرداخته شد.

کد خبر 1750210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha