در قبال حرکت عظیم ملت ایران در ۲۲ بهمن وظیفه مسئولان سنگین تر شد

امام جمعه منطقه خیرآباد ورامین گفت:امروز مردم به وظیفه خودشان را تا به امروز به درستی انجام داده اند و همیشه مردم از مسؤولین جلوتر بوده و هستند اما ببینیم آیا مسؤولین هم توانسته اند چنین کاری را در برابر این مردم شریف که با بدترین شرایط پای کار انقلاب بوده و هستند انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام داود محمدیاری امام جمعه خیرآباد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) فرمودند یکی از خصوصیات اهل تقوا این است که آنها همچون کسانی هستند که آتش دوزخ را مشاهده کرده و در آن معذب هستند.

وی گفت: فرارسیدن ایام ولادت ائمه اطهار را در این روزهای نورانی شعبانیه تبریک و تهنیت عرض می کنم، امیدوارم که خداوند متعال حوائج تمام مسلمانان را در این ماه پر برکت عنایت بفرماید.
امام جمعه خیرآباد با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: حضور شما مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رساند و از همین جا از تمام ملت شریف ایران و خصوصا مردم خیرآباد و ورامین که حضور چشم گیری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم، زیرا هر وقت این نظام و انقلاب به شما مردم متدین نیاز داشت شما مردم پای کار بودید.
وی خاطرنشان کرد: طبق آماری که اعلام کردند نسبت به سال گذشته حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۲۰ درصد افزایش داشته است که این ها نشانگر این است که هرچقدر دشمن مجهزتر بشود و علیه این ملت اقدام کند مردم هم پای کارتر و استوار تر پشت نظام جمهوری اسلامی هستند.
خطیب جمعه خیرآباد گفت: امروز مردم به وظیفه خودشان را تا به امروز به درستی انجام داده اند و همیشه مردم از مسؤولین جلوتر بوده و هستند اما ببینیم آیا مسؤولین هم توانسته اند چنین کاری را در برابر این مردم شریف که با بدترین شرایط پای کار انقلاب بوده و هستند انجام دهند.
حجت‌الاسلام محمدیاری بیان کرد: اگر امروز مردم پای کار انقلاب هستند بنابراین نیست که شمای مسؤول وظیفه خودت را خوب انجام دادی و مردم آمدند، بلکه مردم بخاطر مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی و ارزش های خودشان و هویت خودشان آمدند.
وی تصریح کرد: مردم امروز از شما مسؤولین گله مند هستند،   امروز مردم انتظار دارند که شمای مسؤول مشکلات این مردم عزیز را حل و فصل کنید، تا کی میخواهید از پشت سر مردم حرکت کنید یک روز هم شما جلو بیافتید و دل مردم را شاد کنید آن هم با کارنامه خوبتان که مردم بیشتر به شمای مسؤول علاقه مند شوند.
امام جمعه خیرآباد در بخش دیگر از خطبه های خود، اظهار کرد: اینکه دشمن با تبلیغاتی که انجام می دهد که جلوی شما را بگیرد تا پای صندوق رای نروید در واقع هدفش مأیوس کردن شما مردم شریف است، وقتی که در پای صندوق رأی حصور پیدا نکنیم بهانه دست دشمن می‌افتد که ای مردم بدانید اینها دلسوز شما نیستند بلکه دشمن شما هستند.
 

کد خبر 1750254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha